Új adatközponti eszközöket mutatott be a Cisco
A Cisco Global Cloud Index szerint 2017-re a munkaterhelések közel kétharmada felhőkörnyezetben kerül majd feldolgozásra, és a felhők a globális adatközpontok forgalmának közel kétharmadát fogják kitenni. A privát, nyilvános és hibrid felhőket építő vállalatoknak az optimális működéshez és a hatékonyság maximalizálásához szabályozás-alapú automatizációra van szükségük.
A Cisco a Nexus 3000 termékcsaládot is kibővítette. A Nexus 3000 kapcsolók a tíz vezető felhőszolgáltató közül nyolc portfóliójában megtalálhatók. Az új Nexus 3164Q kapcsolót a nagymértékben skálázható adatközpontok (Massively Scalable Data Center - MSDC) és a Big Data kezelésére tervezték. A Nexus 3164Q a Cisco 9000 portfolió programozhatóságára építve a felhőszolgáltatók automatizálási eszközeinek – Linux Container, XML, JSON, Puppet/Chef, Python, OpenStack – széles körét támogatja.
A Miercom független tesztjei szerint a Nexus 9500 platform iparágvezető teljesítményt és megbízhatóságot biztosít. A Nexus 9500 portfóliót olyan rendszerinnovációk jellemzik, mint például az első belső backplane nélküli moduláris kapcsoló, amely 15 százalékkal hatékonyabb energiafelhasználást és hűtést tesz lehetővé, emellett az alkatrészek egyszerűbb kivitelezésével a meghibásodások okozta kiesési időszak is jelentősen lerövidül. Ez közel háromszor nagyobb megbízhatóságot jelent. A kapcsolócsalád az 1/10G hozzáféréssel, a 10G/40G aggregációs kialakítással, a nagyteljesítményű 40G és a jövőbeli 100G kétszintű „leaf-spine” architektúrával rugalmas és költséghatékony megoldás.
A felhők jelentősége miatt a Cisco új képesítési programjai is kifejezetten a hálózatprogramozással összefüggő munkaköröket célozzák és az egyes munkakörökhöz kapcsolódó specifikus készségeket fejlesztik:
· Üzleti alkalmazásfejlesztő: az új, nyílt adatközponti környezet megismerése
· Tervező / rendszerépítő: alkalmazásintegrációs készségek elsajátítása
· Mérnök: integráció és hibaelhárítás programozható felhőalapú környezetben
· Fejlesztő: programozható felületek használata a hálózat-automatizációra: JSON, XML, Python, Puppet/Chef, OpenStack.
A Cisco Consulting Services tanácsadói szolgáltatásai mérhető üzleti előnyöket biztosítanak a gyorsabb telepítésnek és az alacsonyabb infrastruktúraköltségeknek köszönhetően. Az ACI telepítését segítő új szolgáltatások:
· Cisco Readiness Planning: a kockázatok és lehetőségek azonosítása, működéselemzés és részletes migrációs tervek az ACI-ra való zökkenőmentes átállás érdekében.
· Cisco Quick Start Service for Nexus 9000: segítség a Cisco Nexus 9000-es szériájú kapcsolók telepítéséhez.
· Cisco Accelerated Deployment Services for Nexus 9000: az alkalmazásközpontú architektúrára való gyors átállás támogatása.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti videokommunikáció megfizethető áron a Ciscótól
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
- Cisco: az internet átrendezi a világ egyik leghíresebb múzeumát is
- Összefogott GE, az AT&T, a CISCO és az Intel a gépek és emberek együttműködéséért
- Kizöldíti adatközpontjait az SAP
- Cisco: Egymilliárd dollár felhőre
- Új ügyvezető a Cisco Magyarország élén
- Cisco: öt év alatt megtízszereződik a mobiladat-forgalom
- Hamarosan jönnek az intelligens virtuális asszisztensek
- PowerEdge R920: a legerősebb vállalati Dell-szerver
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.