A Xeroxé lett a Smart Data
forrás: Prím Online, 2014. május 1. 12:25
Jogi területen bővíti tovább szolgáltatásai körét a Xerox. A vezető dokumentumkezelési vállalat a napokban megvásárolta a Smart Data elnevezésű, jogi informatikával és tanácsadással foglalkozó céget, amely a világ legnagyobb ügyvédi irodáit szolgálja ki 2009-es megalapítása óta.
A Smart Data sikerrel vezette be a Viewpoint szoftvert, amelynek segítségével rendkívüli módon leegyszerűsödött és ezzel együtt felgyorsult az online jogi adatbányászat (e-discovery) folyamata. Ennek során a peres eljárásban érdekelt felek gyűjtik össze azokat az elektronikusan tárolt adatokat, dokumentumokat, amelyeket a saját álláspontjuk bizonyításához fel akarnak használni. A Smart Data által kínált informatikai megoldás azért válhatott ezen a területen pillanatok alatt az egyik legkeresettebb termékké, mert képes volt az összes részfeladatot egy kalap alá venni és elvégezni, azaz a felhasználóknak a Viewpoint használatával nem kellett külön szoftvert vásárolniuk az adatok összegyűjtésére, feldolgozására, elemzésére, felülvizsgálatára és kiválasztására, ami az idő – és költségráfordítást tekintve is óriási megtakarítást eredményezett.
A cég változatlan csapattal, felállásban folytatja a termék értékesítését és a tanácsadói munkát a Xerox jogi informatikai szolgáltatásokat nyújtó részlegénél, ahol számos technológiai újítást jegyeztek be az utóbbi években. Ezek egyike az OmniX® felhő-alapú, adat felülvizsgálatot végző platform. Továbbá ide tartozik az előbbihez hasonló feladatot ellátó CategoriX szolgáltatás, illetve több más saját Xerox innováció is, amelyek 7/24 hozzáféréssel, non-stop felvilágosítást, technológiai támogatást nyújtanak a jogot érintő kérdésekben a felhasználók számára.
A cég változatlan csapattal, felállásban folytatja a termék értékesítését és a tanácsadói munkát a Xerox jogi informatikai szolgáltatásokat nyújtó részlegénél, ahol számos technológiai újítást jegyeztek be az utóbbi években. Ezek egyike az OmniX® felhő-alapú, adat felülvizsgálatot végző platform. Továbbá ide tartozik az előbbihez hasonló feladatot ellátó CategoriX szolgáltatás, illetve több más saját Xerox innováció is, amelyek 7/24 hozzáféréssel, non-stop felvilágosítást, technológiai támogatást nyújtanak a jogot érintő kérdésekben a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb engedményt tett a Google az Európai Bizottságnak
- A Vodafone mobilszolgáltatót környékezi az AT&T
- Xerox kézben a CPAS Systems szoftverszolgáltató
- 15 milliárd dollárt kezelő szoftvercéget vett a Xerox
- E-learning szolgáltatót vett a Xerox
- Partnerhálózati szakértővel bővült a Xerox vezetősége
- Felfedi a plagizálást a Copyfinder
- Ismét Superbrands lett a Xerox
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál