Online árurendelő rendszer indult cégeknek
A kiskereskedelemben már elterjedt online rendelési lehetőségek előnyeit terjeszti ki az üzleti területre is az az online árurendelő és árösszehasonlító rendszer, amely április elején indult Magyarországon. A rendszer fejlesztője és üzemeltetője egy magyar startup vállalkozás.
A magyar oldalon már 20 ezer különböző termékre több mint 70 ezer ajánlat található meg. Jelenleg elsősorban az élelmiszerek és az italok dominálnak a kínálatban, de elindult más területek felépítése is - közölték.
Több országban, egyebek mellett az Egyesült Államokban, Spanyolországban, Ausztriában és Angliában is folynak tárgyalások a további terjeszkedés lehetőségeiről.
A rendszerbe való regisztrálás egyszerű, és teljesen ingyenes mind a vevők, mind a szállítók, nagykereskedők számára. Használata a vevőknek folyamatosan díjtalan, a beszállítók pedig a visszaigazolt rendelések után fizetnek jutalékot. Az idei év végére 500 millió és 1 milliárd forint közötti rendelési összeg elérése a cél - tájékoztatott a fejlesztő társaság.
Az Order-Taker Zrt. tavaly év végén alakult és idén április elején kezdett élesben működni. A vállalkozásnak jelenleg mintegy tíz belsős és külsős munkatárs dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes alkalmazás segíti a választást
- Vállalati karrier oldalak: nem a tegezésen múlik
- Filmmel, honlappal, mobilalkalmazással is népszerűsítik az új fordítású Bibliát
- Dolmányos varjúkat figyelhetünk az interneten
- A Kispál és a Borz teljes diszkográfiája letölthető
- Cisco: az internet átrendezi a világ egyik leghíresebb múzeumát is
- Választás: Google-térképen jelölik majd a 150 méteres kampányhatárokat
- Internetes árverésen válik meg 151 luxusautótól az olasz kormány
- Magyar startup hódítaná meg a globális hajóbérlési piacot
- Virtuális múmiaboncolás Svédországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.