Felhőből is elérhetőek az SAP analitikai megoldásai
Felhőbe költöztette analitikai megoldásait az SAP. A szoftvercég óriási adatfeldolgozási képességű felhő infrastruktúra megoldásába, az SAP HANA Enterprise Cloud platformba integrált analitikai eszközök havidíj ellenében, vagy meglévő licencek becserélésével vehetők igénybe.
A piacon már elérhető szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vállalatok hardverberuházás nélkül, gyors használatbavétel mellett elemezzék adatvagyonukat.
A szoftvergyártó a bejelentés kapcsán hangsúlyozta, elkötelezett abban, hogy ügyfeleinek bármilyen módon elérhetővé tegye analitikai megoldásait, az azonos szintű funkcionalitás, támogatás, agilitás biztosítása mellett.
Az SAP továbbá kiemelte, hogy a Gartner piackutató már öt éve illeti a vállalatot az üzleti intelligencia és analitikai szegmens piacvezetőjeként.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar IT cég nyerte az ázsiai banktechnológiai díjat
- NetIQ CloudAccess 2.0: biztonságos, egypontos bejelentkezés több száz felhőszolgáltatásba
- Bővíti a felhőből nyomtatást a Xerox
- Hungarian Cloud Award 2014: a Tresorit a legjobb magyar cloud szereplő
- Adminisztratív költségek csökkentése felhő alapú szolgáltatással
- Cisco: Egymilliárd dollár felhőre
- Keresik a legjobb hazai felhő-szolgáltatókat
- Nem vágynak a felhőbe a cégek
- A SUSE Cloud 3 az OpenStack legfrissebb kiadására épül
- Google Cloud Print szolgáltatás OKI multifunkciós készülékeken
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.