Androidon is futnak a Firefox OS alkalmazások
A Firefox for Android 29 megjelenésével lehetővé vált, hogy a Firefox OS alkalmazások Android platformon is fussanak. Így az Android userek közvetlenül a Firefox Marketplace-ről tölthetnek le appokat.
Az Android felhasználók már a Firefox Marketplace-ről is letölthetnek alkalmazásokat, és ugyanúgy telepíthetik azokat, mint bármely más androidos applikációt. A Firefox blogposztban ír a bejelentésről, ahol kifejtik, hogy a fejlesztők mostantól létrehozhatják saját nyitott webes alkalmazásukat Firefox operációs rendszerre, amely Firefox és Android felhasználók millióihoz elérhet az újítás révén, hiszen arra sincs szükség, hogy a fejlesztők változtassanak a kódsoron.
A Mozilla már elérhetővé tette Firefox OS alkalmazásait Windowsra, OS X-re és Linuxra is, ám az Android az első mobilplatform, amely csatlakozik a sorba. A felhasználók ezáltal úgy kezelhetik az alkalmazásokat, mint egy natív appot. Telepíthetik, frissíthetik, eltávolíthatják, és megjelenik az alkalmazásfiókban is, csakúgy, mint a legutóbbi applikációk között.
A Firefox appok telepítéséhez Firefoxot kell használni, mely már közvetlenül a Google Play Store-ból is elérhető a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes a SwiftKey Android billentyűzet
- Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- Továbbfejlesztett mobillopás-védelmi funkcióval érkezik az ESET Mobile Security
- D-Link Wi-Fi Smart Plug: elektromos eszközeink távoli kezelésére
- Űrbéli üdvözlet a 40 éves Rubik-kockának
- Megjelent az első hazai védőoltásokat naplózó alkalmazás
- Futótárs: a világ első magyar nyelvű futóalkalmazása a Telekomtól
- Magyarországon a Nokia X
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.