Cisco: 3 milliárd dollárnál tart a FlexPod értékesítése

forrás: Prím Online, 2014. július 3. 14:43

A Cisco és a NetApp bejelentette, hogy a FlexPod integrált adatközponti infrastruktúra megoldás közös értékesítésének értéke világszinten elérte a 3 milliárd dollárt. A megoldást ma már 100 országban több, mint 4 100 ügyfél alkalmazza. A 2010-es megjelenés óta a FlexPod egységek értékesítése évi 81%-kal növekedett.

A számítási, hálózati és tárolási képességeket egyetlen megoldásban egyesítő integrált infrastruktúrák jelentősen növelik a hatékonyságot és a gyorsaságot az adatközpontok esetében. A Gartner előrejelzése szerint az integrált rendszerek éves növekedési üteme 2012 és 2016 között eléri a 56,3 %-ot.

„A FlexPod egy adatközponti termékcsalád, amely a Cisco hálózati- és szerver megoldására, illetve a NetApp tárolókra épül. Legfőbb előnye a rugalmassága, amely megmutatkozik a bővíthetőségében és széleskörű alkalmazhatóságában. A platform támogatja a legjelentősebb hypervisorokat (a VMware és a Citrix megoldásait, illetve a Microsoft Hyper-V és a Red Hat KVM hypervisorait) és a két cég számos vállalati alkalmazásra készített méretezési, tervezési és üzemeltetési segédleteket (pl. Microsoft, SAP, Oracle, Hadoop futtatása FlexPodon). Mindezek alapján a FlexPod egyaránt ajánlható kis-, közepes- és nagyvállalati környezetbe” – mondta Boross Ádám, a Cisco Magyarország rendszermérnöke.

„Magyarországon számos szektorban alkalmazzák a FlexPod megoldásokat, elsősorban virtuális környezetek kiszolgálására. Emellett van olyan ügyfelünk, akinél a platform lehetővé tette a meglévő Oracle adatbázis szerverek konszolidációját, vagy nagyméretű SAP rendszerek hatékony futtatását” – tette hozzá Juhász Jácint, a NetApp Magyarország rendszermérnöke.

Kulcsszavak: adatközpont Cisco

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32