Cisco: 3 milliárd dollárnál tart a FlexPod értékesítése
A Cisco és a NetApp bejelentette, hogy a FlexPod integrált adatközponti infrastruktúra megoldás közös értékesítésének értéke világszinten elérte a 3 milliárd dollárt. A megoldást ma már 100 országban több, mint 4 100 ügyfél alkalmazza. A 2010-es megjelenés óta a FlexPod egységek értékesítése évi 81%-kal növekedett.
„A FlexPod egy adatközponti termékcsalád, amely a Cisco hálózati- és szerver megoldására, illetve a NetApp tárolókra épül. Legfőbb előnye a rugalmassága, amely megmutatkozik a bővíthetőségében és széleskörű alkalmazhatóságában. A platform támogatja a legjelentősebb hypervisorokat (a VMware és a Citrix megoldásait, illetve a Microsoft Hyper-V és a Red Hat KVM hypervisorait) és a két cég számos vállalati alkalmazásra készített méretezési, tervezési és üzemeltetési segédleteket (pl. Microsoft, SAP, Oracle, Hadoop futtatása FlexPodon). Mindezek alapján a FlexPod egyaránt ajánlható kis-, közepes- és nagyvállalati környezetbe” – mondta Boross Ádám, a Cisco Magyarország rendszermérnöke.
„Magyarországon számos szektorban alkalmazzák a FlexPod megoldásokat, elsősorban virtuális környezetek kiszolgálására. Emellett van olyan ügyfelünk, akinél a platform lehetővé tette a meglévő Oracle adatbázis szerverek konszolidációját, vagy nagyméretű SAP rendszerek hatékony futtatását” – tette hozzá Juhász Jácint, a NetApp Magyarország rendszermérnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Múzeumok Éjszakája: az internet a múzeumokban is új látogatói élményt ad
- Foci VB: a gólözön mellett adatdömping is várható
- Cisco: közel háromszorosára nő az internet éves adatforgalma 2018-ra
- A Cisco bemutatta új Android-alapú asztali kommunikációs megoldásait
- A Supermicro az adatközpontokra fókuszál
- Hamburg a Ciscoval okosodna
- A Cisco nemzetközi versenyt hirdet startup vállalkozásoknak
- Új adatközponti eszközöket mutatott be a Cisco
- Üzleti videokommunikáció megfizethető áron a Ciscótól
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.