SUSE Manager 2.1: Még hatékonyabb rendszerfelügyelet, akár mobileszközről is
Elérhető a SUSE Manager 2.1. A rendszerfelügyeleti megoldás lehetővé teszi az informatikai szakembereknek, hogy minden Linux szervert egyetlen konzolról felügyeljenek, beleértve a SUSE Linux Enterprise Server és Red Hat Enterprise Linux rendszereket futtató kiszolgálókat. A termék integrálható a Microsoft rendszerfelügyeleti megoldásával, központi konzolt biztosítva a Windows és Linux kiszolgálókat együttesen üzemeltető rendszergazdák számára a virtuális és a fizikai környezetek felügyeletéhez. A SUSE Manager 2.1 új fejlesztéseket is tartalmaz.
SUSE Manager – számos új szolgáltatást és előny
· Mobileszközökre optimalizált felhasználói felület: A megújult webes felhasználói felület kis képernyőn is jobban átlátható, így mobileszközökről is hatékonyabb rendszerfelügyeletet biztosít. A megoldás továbbfejlesztett telepítővarázslója végigvezeti a rendszergazdákat a SUSE Manager konfigurálásához szükséges alapvető lépéseken, így egyszerűbbé és gyorsabbá teszi a telepítést. A felügyeleti műveletek összekapcsolásával pedig a rendszergazdák több, egymáshoz kapcsolódó feladatot hajthatnak végre egyetlen lépésben, ezáltal időt takaríthatnak meg, és növelhetik a hatékonyságot.
· Hatékonyabb távoli felügyelet: A felügyeletet nem igénylő, közvetlenül a hardveren futó erőforrás-kiosztással az ügyfél az IPMI (Intelligent Platform Management Interface) protokollon keresztül be- és kikapcsolhatja vagy újraindíthatja a közvetlenül a hardveren futó rendszereket. Ez nagyobb kontrollt biztosít a rendszergazdák számára a távolról telepített szerverek felett, különösen rendszerhiba esetén. Emellett csökkenti az energiaköltségeket és még nagyobb biztonságot nyújt a használaton kívüli kiszolgálók esetében.
· Biztonsági szabványok támogatása: A megoldás továbbfejlesztésénél kiemelt hangsúlyt fektettek a biztonságra, ennek köszönhetően az új SUSE Manager az iparág legfontosabb szabványai és ajánlásai alapján gondoskodik a helyes konfigurálásról és a biztonsági javítások megfelelő telepítéséről. A termék támogatja például az OpenScap megoldást, amely a nagyvállalati rendszerek biztonságának fenntartásáról gondoskodik, eleget téve a SCAP (Security Content Automation Protocol) szabvány követelményeinek. Segítségével az ügyfelek átvizsgálhatják a konfigurációkat és a biztonsági réseket, egyszerűen összehasonlíthatják a SCAP-vizsgálatok eredményeit, továbbá növelhetik a biztonságot, és leegyszerűsíthetik a megfelelőségi ellenőrzéseket.
· Továbbfejlesztett biztonsági funkciók: A CVE (Common Vulnerability and Exposures) adatok szintén jól áttekinthetők egy könnyen használható felületen a SUSE Managerben, amely gondoskodik a biztonsági rések automatizált felügyeletéről, a biztonsági mérésekről és megfelelőségi feltételek teljesítéséről. Emellett növeli az informatikai biztonságot a biztonsági rések gyors azonosításával, segít a rendszer biztonsági réseinek megszüntetésében és a kockázatok csökkentésében, illetve továbbfejlesztett javításkezelést kínál. A csomagzárolás funkció segítségével pedig az ügyfelek lezárhatják a csomagokat, megakadályozva, hogy újabb vagy régebbi csomagokkal felülírják azokat. Ezzel fenntartható a kulcsfontosságú alkalmazások állapota, és elkerülhetők a nem kívánt módosítások.
A SUSE Manager 2.1 már elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- A MobilNet Basic is használható Európa Napijeggyel
- NetIQ Access Review: górcső alatt a jogosultságok
- Ingyenesek a Foci VB hátralévő meccsei a MyTV-n
- A SUSE megoldásai elérhetők a SAP HANA platformon
- Gyakorlatban is ellenőrzik a mobilszolgáltatókat a roamingdíjak kapcsán
- Ismét csökkennek a roamingtarifák az Európai Unióban
- Haldoklik az SMS Kínában
- A Vodafone továbbra is változatlan áron kínálja a Red, Go és Max csomagokat
- Használjuk ki a rendszerfelügyeleti megoldások összes előnyét!
- A Telekomnál és a Telenornál is csökkennek a roamingdíjak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.