Elindult az EY Az év üzletembere program
Elindult a jelölési időszak az EY Az év üzletembere programjában. A sikeres és példamutató magyarországi vállalkozók szeptember végéig jelölhetőek a rangos üzleti díjra. A program hazai győztese a nemzetközi döntőn Monte-Carlóban mérettetheti meg magát.
„Az EY Az év üzletembere programjában olyan vállalkozókat keresünk, akik sikeresen és jövőbe mutatóan válaszolnak a gazdasági, társadalmi változásokra és kihívásokra. Az eddigi díjazottak példái is azt mutatják, hogy a sikerhez nem elég a növekedésre és a munkahelyteremtésre koncentrálni, fenntartható és társadalmilag is hasznos üzleti modellek kidolgozására és alkalmazására van szükség. A Magyarországon több mint egy évtizede működő programnak köszönhetően a vállalkozók nemcsak bemutathatják eddigi eredményeiket, de egymás tapasztalatait is felhasználva tovább fejleszthetik cégeiket” – mondta Havas István, az EY vezérigazgatója.
Az EY Az év üzletembere díjat idén tizenegyedik alkalommal ítélik oda a legkiválóbb hazai vállalkozóknak. A programban minden üzletember részt vehet, és jelölhető, aki megfelel a jelentkezési kritériumoknak. Ezek közé tartozik, hogy az üzletember alapítója, illetve jelentős tulajdoni hányaddal rendelkező tagja a Magyarországon bejegyzett és legalább két éve működő cégének; valamint a vállalkozás kimagasló teljesítménye a jelölt személyéhez köthető. A jelölési határidő 2014. szeptember 30-a.
A díj függetlenségét és pártatlanságát az évente megújuló Független Bírálóbizottság biztosítja, akik a pályázatok alapján választják ki a díjazottakat. 2014-ben a testület tagjai: Bárány László, a MasterGood cégcsoport tulajdonosa, a Felelős Családi Vállalkozások elnöke; Joerg Bauer, a GE Magyarország elnöke; Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója; Galambos Márton, a Forbes magazin főszerkesztője; Legeza Péter, pénzforgalmi szakértő; Nátrán Roland, az Exim vezérigazgatója; Dr. Vinnai Balázs, a Misys Digital Channels üzletágának vezetője, az EY Az év üzletembere díj 2013-as fődíjasa.
A fődíjon kívül idén is három különdíjat ítélnek oda, a magyarországi program nyertese pedig részt vesz a verseny nemzetközi döntőjén Monte-Carlóban. A „Példakép” elismerést tavaly Majoros Béla József, a Csaba Metál Öntödei Zrt. vezérigazgatója kapta. A „Merész újító” kategóriában Árvai Péter, a Prezi.com Kft. társalapítója és ügyvezető igazgatója nyert. A „Jövő ígérete” Fazekas Gábor, a Mikropakk Kft. ügyvezető igazgatója lett.
A Magyarországon több mint tízéves múltra visszatekintő programot 1986-ban az Egyesült Államokban indította útjára az EY. A díjat ma már több mint 50 országban ítélik oda évről-évre.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő csütörtökig jelentkezhetnek a cégek a leggyorsabban fejlődő technológiai vállalatok régiós versenyére
- Magyar versenyző is továbbjutott az Electrolux Design Lab elődöntőjébe
- Még három hétig lehet nevezni az LG enteriőr-tervező pályázatára
- Ki lesz az ÉV CIO-ja idén?
- Négy jelentkező a "szélessávú" frekvenciapályázatra
- Enteriőrtervező pályázatot indít az LG
- Díjazták az energiatudatosságot
- A Lenovo Divattervező Pályázatot hirdet
- Indul a Big Blog Exchange
- Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.