Kínában többen neteznek mobilról, mint PC-ről
A legfrissebb adatok szerint most először a mobil internethasználat túlszárnyalta a laptop és asztali PC-k arányát, igaz, csak kis eltérés van. Viszont a növekedési ütem több mint kétszeres.
Ebben az évben, júniusig bezárólag a kínai internetezők 83,4%-a, vagyis 632 millió felhasználó mobileszközön keresztül érte el a világhálót. Ez a magas arány nem csak önmagában kiemelkedő, hanem a tekintetben is, hogy a PC-ről netezők aráya mindeközben csak 80,9%. Ez azt jelenti, hogy most először fordult a kocka, többen kapcsolódnak mobileszközről a netre az ázsiai országban.
A növekedési ütem szintén a mobileszközök terjedését igazolja. Bár általánosságban nő az internetet használók aránya (2,3%), ám az a megoszlást tekintve szintén a mobil felhasználók aránya emelkedik ki a sorból. Itt már azonban nem csak minimális elérés tapasztalható, hanem a számok alapján látszik, hogy sokan dinamikusabban fejlődik ez a szegmens. Míg a PC-ről netezők aránya 0,1 és 0,4%-kal esett vissza, addig a mobilosoké 5,4%-kal nőtt.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többen kezdik már hat éves koruk előtt az internetezést Kínában
- Japán háborús bűnösök vallomásai kerülnek az internetre Kínában
- Új munkakört teremtett az illegális szexuális tartalmak elleni harc Kínában
- Majdnem minden tízéves internetezik Németországban
- 25 éves a világháló
- Internettechnológiai hatalommá szeretne válni Kína
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Hackertámadás? - Órákra lebénult az internet Kínában
- A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.