Megjelent az első, SUSE Cloud-alapú hibrid,felhőmegoldás
Elérhetővé vált a SUSE felhőmegoldása. A SUSE és a UShareSoft által fejlesztett UForge for SUSE Cloud az OpenStack projekten alapuló, nyílt forráskódú platform, mely lehetővé teszi a vállalatoknak a privátfelhő-környezetek kialakítását és kezelését. Ezzel az azonnal futtatható hibrid megoldással egyszerűen migrálhatók az informatikai szolgáltatások privát felhőbe, és integrált rendszerben felügyelhetők a nyilvános és privát felhők.
Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője szerint a vállalati ügyfelek nem szívesen térnek át olyan felhőalapú megoldásokra, ahol nincs lehetőségük a szoftverek felügyeletére és ellenőrzésére. Ezt a megoldást használva viszont egy ilyen átállás után is egyszerűen kézben tudják tartani a szoftverek felügyeletét mind a privát, mind a nyilvános felhőkben.
A SUSE Cloud és a UForge együttesen lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy azonnal használatba vehető, hibridfelhő-alapú szolgáltatásokat vezessenek be, amelyek biztosítják az erőforrások hatékony méretezését is. A két vállalat új megoldása segítségével a szervezetek gyorsan és egyszerűen telepíthetik az informatikai szolgáltatásokat a már létező virtuális adatközpontokban, illetve az új, nyilvános- vagy privátfelhő-infrastruktúrákban.
UForge for SUSE Cloud jellemzői
· Szervermigráció élőben: A UForge segítségével a virtuális környezetben működő alkalmazások 30 percen belül áthelyezhetők a SUSE Cloud rendszerbe, ahol a megszokott módon használhatók. A megoldás a felhőkörnyezethez szükséges illesztőkkel és eszközökkel együtt replikálja az informatikai szolgáltatásokat, illetve sablonok segítségével a későbbi frissítések telepítését és a testreszabást egyszerűvé teszi.
· Konzisztens működés hibrid felhőkben: A SUSE Cloud az összes jelentős hypervisort és felhőinfrastruktúrát támogatja, ezért az ügyfelek egységes szoftvercsomagokat hozhatnak létre és költöztethetnek a SUSE Cloud rendszerbe, meglévő virtuális adatközpontokba vagy a legnagyobb nyilvános felhők bármelyikébe (például az AWS, a Microsoft Azure, a Google Compute Engine megoldásokba és egyéb felhőszolgáltatásokba). Ezáltal a szervezetek a telepítési környezettől függetlenül biztosíthatják a konzisztens informatikai szolgáltatásokat.
· Integrált vállalati alkalmazáskatalógus: A megoldás magában foglal egy egyszerűen telepíthető vállalati alkalmazáskatalógust, amely biztosítja az eszközöket az alkalmazások egységes kezeléséhez a különböző környezetekben.
· Szoftverfelügyelet: A UForge szoftvermodellező technikáinak köszönhetően az ügyfelek könnyedén felügyelhetik, és részletesen átláthatják a SUSE Cloud rendszerben és a hibrid környezetekben működő alkalmazásokat.
· Szállítófüggetlenség: Az ügyfelek rugalmasan mozgathatják az informatikai szolgáltatásokat a privát és nyilvános felhőinfrastruktúrák vagy a virtuális adatközpontok között.
A Uforge for SUSE Cloud már elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőn száguld az SAP
- 1 terabyte felhőtárhelyet ad a Microsoft
- SUSE Manager 2.1: Még hatékonyabb rendszerfelügyelet, akár mobileszközről is
- A SUSE megoldásai elérhetők a SAP HANA platformon
- Használjuk ki a rendszerfelügyeleti megoldások összes előnyét!
- SAP: teljes pénzügyi megoldás a felhőből
- NetIQ PlateSpin Forge 4: jolly joker az informatikai szolgáltatások védelmére
- A SUSE privát felhőben is állja a sarat
- Felhőből is elérhetőek az SAP analitikai megoldásai
- Magyar IT cég nyerte az ázsiai banktechnológiai díjat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.