Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
Átlépheti az 1 milliárdos küszöböt az okostelefonok értékesítése. A Juniper Research szerint 19%-os növekedés várható az eladások tekintetében.
Tavaly összesen 985 millió okostelefon talált gazdára. Egy új jelentés szerint, nem csupán az 1 milliárdos küszöb átlépése következhet be idén az eladások tekintetében, hanem 19%-os növekedést várnak, vagyis 1,2 milliárdra becsülik az eladott készülékek számát.
Az elemzőcég adatai szerint idén az Apple és a Samsung fedi le az eladások közel felét (45%). Mindkét vállalat a maga módján próbálja meg kivívni piaci pozícióját. Míg a Samsung az okostelefonok széles választékát kínálja, addig az Apple egyetlen zászlóshajó eszközre összpontosít minden évben, egészen 2007-től kezdve.
Az adatok szerint az okostelefonok átlagára is egyre jobban csökken. 2019-re egy készülék átlagos ára 274 dollár körül mozoghat majd.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Nagy sláger az új iPhone
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- Bemutatta az Apple az iPhone 6-ot, iWatch-ot és az Apple Payt
- Közel negyedével 1,25 milliárdra nő az idén az okostelefonok értékesítése
- Minden ötödik netező táblagépezik
- Hatékonyabb a munkavégzés a korlátlan internet-hozzáféréssel
- Több mint 300 millió okostelefon fogyott a második negyedévben
- Kínában a Xiaomi letaszította a trónról a Samsungot
- A technológiai vívmányok 4-ből 3 embert közelebb hoztak családjukhoz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.