Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián
Marketing Trendek 2015 címmel idén 25. alkalommal rendezik meg az Országos Marketing Konferenciát. A rendezvény idén jubilál, ennek az alkalomnak köszönhetően visszatért az őszi időpontra, így 2014. november 6-án, 24 évnyi szakmai tapasztalattal várja résztvevőit.
Idén novemberben ismét megrendezik az Országos Marketing konferenciát. Az esemény elsődlegesen a szakma, a marketinggel foglalkozó szakemberek, a marketing tanácsadók és szolgáltatók, az oktató marketinges kollégák, a marketing szakma iránt érdeklődők, de egyben minden olyan cégvezető figyelmébe ajánlott, aki tudja, hogy a marketing az egyik legfontosabb a piaci sikerek eléréséhez.
A rendezvény programstruktúrája is eltér az eddig megszokottól, hiszen a kutatási eredményeket, valamint a trendeket bemutató plenáris előadások után a Piac és Profit szekció a jövő évi tervezésben, fejlődésben is támogatni kívánja a résztvevőket, mindemellett a Digital Hack blokk többek között bemutatja a legújabb marketingkommunikációs eszközöket, amik elengedhetetlenek lesznek a jövőben.
A megnyitót követően a plenáris előadások első blokkjában a kutatások kerülnek előtérbe. A Szövetség saját szakmai kutatási eredményeinek ismertetése mellett Dr. Piskóti István a „Marketingtrendek 2015” című előadásával vonja le következtetéseit a jövőre vonatkozóan. Ezt követően Dr. Törőcsik Mária a szakmai kutatást mintegy kiegészítve mutatja be a várható fogyasztói változásokat a „Fogyasztói trendek 2015” című előadása során.
A kutatási részt a kommunikációs társzervezetek jeles képviselőinek előadásai követik, az adott specifikus ágazatban várható tendenciákat mutatják be. A marketing szerepe a digitális gazdaságban címmel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium képviseletében Dr. Kelemen Csaba tart előadást. Majd az izgalmas plenáris zárásaként az Akadémiai Kiadó képviseletében Dr. Veres Zoltán ismerteti a „Tudomány a gyakorlatban” előadás keretében a jövő évi szakkönyv kínálatot.
A plenáris ülésen olyan kérdésekre kaphat választ, mint:
· Mit gondol a szakma a jövő évi trendekről?
· Hogyan változnak a fogyasztói szokások?
· Milyen új módszertanok várhatóak a piackutatásban?
· Mi lesz a reklám szerepe 2015-ben?
· Merre tart a DM szektor?
· Mik lesznek a PR eszköztárai?
· Mire készülnek az ügynökségek jövőre?
A rendezvény legfőbb célkitűzése, hogy ismertessük a jövő évre várható trendeket, amelyeket a Szövetség piackutatása is hitelesen alátámaszt, valamint a résztvevőket hasznos gyakorlati tanácsokkal, előremutató információkkal, innovatív megoldásokkal vértezzük fel a 2015-ös évre. Résztvevőinket biztosítjuk arról, hogy legalább két olyan gondolatot vihetnek haza, amit hasznosíthatnak és reményeink szerint jól végzett munkájukról is megerősítést kaphatnak. Ha Ön is kíváncsi milyen irányba halad a szakma, csatlakozzon még most az Early Bird akció keretében az Országos Marketing Konferenciánkhoz! Tervezzen együtt a szakma legkiválóbb szakembereivel!
Kapcsolódó cikkek
- Internet Hungary: újrahuzalozza világunkat a digitális ipari forradalom
- Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
- Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
- Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- A big data valamint a technológia hatása az üzletfejlesztésre és a fogyasztói marketingre
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- BYOD: A mobilbiztonság aktuális trendjei
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.