Napi 1 millió percet youtube-oztak az UPC előfizetők
A UPC ügyfelek is nézhetnek YouTube videókat tévéjükön. Úgy tűnik, ezt ki is használják, hiszen az első három hónap alatt napi 1 millió percnél is több tartalmat néztek a videómegosztó oldalon.
A UPC TV Apps szolgáltatásával az előfizetők ingyen nézhetnek tévéjükön YouTube videókat. Az innovatív felhőalapú technológia alkalmazása révén a UPC előfizetői a már meglévő digitális HD médiaboxukat használhatják átalakítás nélkül az online világhoz való kapcsolódásra és a világon elsőként a YouTube elérésére is.
Eddig már a HD médiaboxszal rendelkező UPC előfizetők több mint fele elkezdte használni a szolgáltatást. A jelenleg elérhető több mint húsz applikáció közül a YouTube videók milliárdjait elérhetővé tevő alkalmazás bizonyult a legnépszerűbbnek.
A túlnyomó többség aktívan használja tévéjén a YouTube-ot, hiszen mintegy kétharmaduk visszatérő módon kapcsol oda, és összességében már meghaladták a napi 1 millió percnyi felhasználást is. Az alkalmanként eltöltött meglehetősen hosszú, átlagosan 45 percnyi idő és az online videó nézés összesített megoszlása azt mutatja, hogy az új szolgáltatás az előfizetők többségének otthonában hasznosan és jól egészíti ki a hagyományos tévénézést.
A bevezetés első szakaszát követően a vállalat tovább folytatja a fejlesztéseket, hogy ez év végéig minden UPC digitális kábeltévés előfizető internetes tartalmakat is elérhessen a tévéjén.
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Ingyenesek a Foci VB hátralévő meccsei a MyTV-n
- Minden tévét „okossá” változtat a UPC új szolgáltatása
- 1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
- A teljes Discovery portfólió a UPC Directnél
- A többképernyős tévézés élménye – elindult a Telekom TVGO
- A HD-előfizetéseit duplázó UPC újabb tűéles ismeretterjesztő csatornával bővít
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- PR ügynökség segíti a UPC Direct kommunikációját