Szárnyaló SAS
2000. szeptember 7. 20:14
Ügyfélközpontú szolgáltatásáért az amerikai CIO magazin CIO-100 díjazottjai között van idén a SAS Institute.
Az operatív és stratégiai szinten is kiváló teljesítményt nyújtó vállalatoknak járó díj esetében - hogy előrevetített képet biztosíthasson az állandóan változó üzleti trendekről - a lap a hangsúlyozni kívánt témát évente változtatja. Idén a CRM-en, vagyis az ügyfélorientált üzleti gyakorlaton keresztül megnyilvánuló kiválóságon, innováción és üzleti teljesítményen volt a hangsúly. A CIO-100-as besorolással a SAS-t így nem csupán a CRM-szoftverek forgalmazójaként, de felhasználójaként is elismerték, mivel a szoftvert alkalmazva ügyfelei több mint 98 százalékát volt képes megtartani.
A SAS Institute e-Intelligence megoldását választotta vásárlói weben való interaktivitásának erősítésére a weboldalán napi 40 millió dolláros forgalmat bonyolító Dell. A különböző forrásokból - pl. a weboldalakra való kattintásokból, az egyedi fejlesztésű és a külső rendszerekből - származó demográfiai adatokat összegyűjtő és elemző, számos SAS-szoftvert és -szolgáltatást magában foglaló megoldás a SAS Customer Relationship Management (CRM) képességeivel is rendelkezik, így a Dell - a vásárló viselkedésébe való bepillantás alapján történő tartalmi és navigációs fejlesztéseivel - jobban kiszolgálhatja majd online ügyfeleit.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján