Menő az anti-Facebook
Az Ello hirdetésmentes, pornóbarát oldalként pozicionálja magát
Az elmúlt időszakban rohamosan nőtt az Ello felhasználók száma. A hirdetésmentes, pornóbarát anti-Facebook közösségi oldalra egyelőre csak meghívóval lehet regisztrálni, ám így is nagy érdeklődés övezi. 3-4 naponta megduplázódik a felhasználói bázis.
Az Ello közösségi oldal hihetetlen népszerűségre tett szert az elmúlt napokban. Bár egyelőre még csak meghívóval lehet valaki tagja a közösségnek, így is telített az oldal. Csütörtökön például befagyasztották a meghívókat egy rövid időre az üzembiztos működés érdekében.
Az Ello nem egy új oldal, több mint egy éve nyilvános, ám az elmúlt időben hallatott magáról igazán, mivel rohamosan nő a felhasználók száma. A reklámoktól mentes oldalra nem szükséges saját névvel regisztrálni, amely szintén vonzó lehet a csatlakozók számára.
Az Ello ígérete szerint nem adják el harmadik félnek a felhasználók adatait, melyet többek között az is alátámasztani látszik, hogy nem szükséges valódi névvel jelen lenni a közösségben. Egyelőre az adatvédelmi szabályozások hiányoznak még, így arra sincs lehetőség, hogy blokkoljunk valakit, aki például sértő tartalmat tesz közzé. Azonban az Ello már értesítette a felhasználókat arról, hogy hamarosan érkeznek ezek a funkciók is.
Paul Budnitz, a közösségi oldal társalapítója a Techcrunch-nak úgy nyilatkozott, hogy a jövőben sem lesznek reklámok az Ellón: ahogy fogalmazott, ők maradnak a hirdetésmentes és pornóbarát oldal.
Az Ello kezdetben magánoldalként indult. Hét művész és programozó hozta létre saját célra, ám egy év elteltével úgy döntöttek, a nagyközönség előtt is megnyitják az utat. A szolgáltatás pedig olyannyira népszerűvé vált, hogy 3-4 naponta megduplázódik a felhasználók száma. A meghívásos rendszerbe egy ismerősön keresztül lehet bekerülni, vagy közvetlenül az oldal működtetőitől is lehet igényelni meghívót.
Egyelőre még nem rukkoltak elő mobilalkalmazással: a tervezőkre, művészekre és alkotókra fókuszálva ez csak később érkezik majd.
Forrás: Techcrunch.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Öncenzúrára késztet a Facebook és a Twitter
- Videós céget vásárolt a Facebook
- Magyarázkodik a Facebook
- Idegesítenek a Facebook alkalmazásmeghívók? Van megoldás!
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.