Menő az anti-Facebook
Az Ello hirdetésmentes, pornóbarát oldalként pozicionálja magát
Az elmúlt időszakban rohamosan nőtt az Ello felhasználók száma. A hirdetésmentes, pornóbarát anti-Facebook közösségi oldalra egyelőre csak meghívóval lehet regisztrálni, ám így is nagy érdeklődés övezi. 3-4 naponta megduplázódik a felhasználói bázis.
Az Ello közösségi oldal hihetetlen népszerűségre tett szert az elmúlt napokban. Bár egyelőre még csak meghívóval lehet valaki tagja a közösségnek, így is telített az oldal. Csütörtökön például befagyasztották a meghívókat egy rövid időre az üzembiztos működés érdekében.
Az Ello nem egy új oldal, több mint egy éve nyilvános, ám az elmúlt időben hallatott magáról igazán, mivel rohamosan nő a felhasználók száma. A reklámoktól mentes oldalra nem szükséges saját névvel regisztrálni, amely szintén vonzó lehet a csatlakozók számára.
Az Ello ígérete szerint nem adják el harmadik félnek a felhasználók adatait, melyet többek között az is alátámasztani látszik, hogy nem szükséges valódi névvel jelen lenni a közösségben. Egyelőre az adatvédelmi szabályozások hiányoznak még, így arra sincs lehetőség, hogy blokkoljunk valakit, aki például sértő tartalmat tesz közzé. Azonban az Ello már értesítette a felhasználókat arról, hogy hamarosan érkeznek ezek a funkciók is.
Paul Budnitz, a közösségi oldal társalapítója a Techcrunch-nak úgy nyilatkozott, hogy a jövőben sem lesznek reklámok az Ellón: ahogy fogalmazott, ők maradnak a hirdetésmentes és pornóbarát oldal.
Az Ello kezdetben magánoldalként indult. Hét művész és programozó hozta létre saját célra, ám egy év elteltével úgy döntöttek, a nagyközönség előtt is megnyitják az utat. A szolgáltatás pedig olyannyira népszerűvé vált, hogy 3-4 naponta megduplázódik a felhasználók száma. A meghívásos rendszerbe egy ismerősön keresztül lehet bekerülni, vagy közvetlenül az oldal működtetőitől is lehet igényelni meghívót.
Egyelőre még nem rukkoltak elő mobilalkalmazással: a tervezőkre, művészekre és alkotókra fókuszálva ez csak később érkezik majd.
Forrás: Techcrunch.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Öncenzúrára késztet a Facebook és a Twitter
- Videós céget vásárolt a Facebook
- Magyarázkodik a Facebook
- Idegesítenek a Facebook alkalmazásmeghívók? Van megoldás!
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.