Az Európai Bizottság digitális területért felelős alelnöke az internetadó elleni tiltakozást javasolja
Az internetadó bevezetése elleni tiltakozásra szólított fel vasárnap délután az egyik népszerű közösségi oldalon közzétett rövid üzenetében Neelie Kroes, az Európai Bizottság digitális területért felelős alelnöke.
Neelie Kroes korábban több üzenetben tiltakozott az internetes adatforgalom megadóztatásának terve ellen. A Financial Timesnak adott nyilatkozatában a héten arra az álláspontra helyezkedett, hogy az internetes adatforgalom egyoldalú megadóztatása "nem okos ötlet"; növelné a fogyasztók által fizetendő díjakat és visszafogná a gazdaságot.
Csütörtökön két Twitter-üzenetben is foglalkozott a kormány adótervével. Az elsőben szégyennek nevezte a javaslatot, s világossá tette, hogy nem támogatja, a következőben pedig "rossz iránynak" nevezte a kezdeményezést.
Kapcsolódó cikkek
- Óv az okostelefonok kódolásától az FBI
- Az internethasználók jogait védő uniós charta vázlatát ismertették Olaszországban
- Nemi bűncselekménynek nevezte meztelen fotóinak közzétételét Jennifer Lawrence
- Ma az internetlassítás ellen tiltakozunk
- 40 milliárd forintnyi büntetés chipkártya-gyártóknak kartellezésért
- Újabb közösségi oldalakat és programokat blokkolnak Kínában
- Iránymutatást fogadott el az Európai Unió az internetes szólásszabadságról
- Három évet kapott az internetes álhír-terjesztő
- Álhírek online terjesztéséért állítottak bíróság elé egy kínai férfit
- Uniós bírálatok özöne zúdul Ankarára a Twitter betiltása miatt
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.