Már a Google Playről is tölthetünk le filmeket
Már a magyar Android és iOS felhasználók is tölthetnek le filmeket a Google Play áruházból. A régi klasszikusok mellett új alkotásokat is helyet kaptak a kínálatban.
Az Android Police számolt be arról, hogy Magyarországra is megérkezett a Google Play filmkínálata. Hazánk mellett Macedóniában, Ukrajnában, Cipruson, Máltán, Tajvanon, Izlandon, Bosznia-Hercegovinában és Szlovéniában vált elérhetővé a szolgáltatás.
Az áruházban a „Movies” fül alatt böngészhetnek a felhasználók az alkotások között. Vannak olcsóbb és drágább mozifilmek is. A felhasználók műfajok és filmstúdiók szerint is kereshetnek, illetve a toplistás alkotások közül is válogathatnak. Emellett az újdonságokat is megtalálják egy külön fülön.
Akár már 220 forintért is lehet filmet vásárolni, de drágább alkotások is vannak. Egyes tartalmakért akár 4300 forintot is elkérhetnek.
Az iOS felhasználók is tölthetnek le filmeket a Google Play áruházból, ehhez az App Store-ban kell letölteni az ingyenes Google Play Movies alkalmazást iPhone-ra vagy iPadre.
Forrás: Androidpolice.com
Kapcsolódó cikkek
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
- Slammerek az ANGL-ben
- Teszteltük a BKK Futár alkalmazását
- Bár az Android vezet Amerikában, mégis az Apple áll az élen
- Új közösségi média alkalmazás a piacon – HashClash
- Megjelent a Rovio új játéka – Angry Birds Stella [Videó]
- Több mint egymilliárdan használják a Facebook Android appját
- Az Android felhasználók átlagosan 95 appot telepítenek telefonjukra
- Fake ID Scanner: ingyenes androidos alkalmazás a Kasperskytől
- Q2: az Android az okostelefon-piac 85%-át birtokolja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.