Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a KPMG Tanácsadó Kft.-vel közösen méri fel a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacot - közölte a szövetség és a KPMG.
A direktmarketing-piac mérete 2013-ban 28,9 milliárd forint volt, ebből a call center szektor költése 4,4 milliárd forintot tesz ki - olvasható a közleményben. A DIMSZ egy tavalyi kutatása szerint az outsource call centerek felében a főállású alkalmazottak száma egy és 20 között van, és legtöbben megbízásos státuszban dolgoznak.
Az operátortoborzói csatornáknál vezet az internet, a spontán jelentkezés és a cégen belüli jelentkezés. Az ügyfélszolgálatos munkavállalók 73 százaléka contact centerben dolgozik, és csak 27 százalékuk távmunkában. A válaszadó cégek kétharmada bejövő és kimenő szolgáltatásokat is nyújt, célcsoport tekintetében csak a lakosság felé szolgáltatnak. Fele-fele arányban szolgáltatnak belföldre, illetve külföldre. A kitöltő cégek 43 százaléka alkalmaz hangrögzítést és 40 százaléka használ VoIP technológiát.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Hatszorosára nőtt az Androidot célzó pénzügyi támadások száma
- Huawei: hamarosan 100 milliárd szenzor internetezik helyettünk
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- Androidon a legnépszerűbbek a felnőtteknek szóló videók
- Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index
- Minden ötödik netező táblagépezik
- Hatékonyabb a munkavégzés a korlátlan internet-hozzáféréssel
- A technológiai vívmányok 4-ből 3 embert közelebb hoztak családjukhoz
- Csökkenő tendenciát mutatnak a táblagép eladások
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.