Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
A magyar kereskedők számára is elérhetővé válik az a technikai megoldás, amely szoftveresen támogatja az eladást. A megoldás „megmondja”, az üzletben mely termékeket hová érdemes rakodni a polcokon. Az árukihelyezést támogató rendszer mellett a kereskedelem számos területén hoznak új elemeket – jelentette be a ma kezdődött Laurel Retail Konferencián Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.
Az „okospolc” a Symphony EYC terméke. A társaság mostantól szorosan együttműködik a Laurel Cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan rendszereket készít, amelyek a manapság hazánkban is egyre inkább elterjedő Click&Collect szolgáltatásokat támogatják. Ez annyit jelent, hogy a vásárló egy webáruházban kiválasztja, mit szeretne egy adott boltban megvásárolni, leadja a rendelést, majd mire a boltba ér, előkészítik azt. Így a vevő megspórolja a sorban állást és a hosszas keresgélésre fordított időt. Ez a szolgáltatás versenyelőnyt jelent a kereskedők számára a többi bolttal szemben.
Nemzetközi esettanulmányok szerint a Symphony kereskedelmi rendszereinek használata 10-15 százalék termelékenység-növekedést eredményezhet. Használatukkal a kiskereskedőknél 35 százalékkal csökkent a káló mennyisége, a készlethiány pedig 1 százalék alá esett. A gyártók 9 százalékos forgalomnövekedést könyvelhettek el.
A Laurel Cégcsoport kiemelt partnerként segít a Symphony EYC rendszereinek hazai elterjesztésében, illetve a cégek együttműködnek a szoftverek továbbfejlesztésében, optimalizálva azokat a hazai értékesítési környezetre. Emellett a Syphony EYC nagyon érdekesnek találta a Laurel saját megoldásait és tárgyalások kezdődtek azok európai terjesztéséről – tette hozzá Bessenyei István.
Kapcsolódó cikkek
- Elkészült a tudatos vásárlást segítő kereskedelmi rendszer
- A Laurel kapta az NCR idei régiós díját
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- Nem várhatnak tovább a kereskedők a PC-kassza rendeléssel
- Beüzemelték az első PC-s online kasszát
- Engedélyezték az első PC-alapú pénztárgépet
- Elindult az online kasszák bekötése
- Jól vizsgázott a Laurel pénztárgép-szoftvere
- A Laurel alkalmazása kapott elsőként tanúsítványt
- Okos szoftver segít elkerülni a büntetést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.