NetIQ CloudAccess 2.1: megújult, egypontos bejelentkezés a felhőszolgáltatásokba
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a NetIQ CloudAccess 2.1. A legújabb kiadás a felhasználók számára önkiszolgáló jelszó-helyreállítást, az informatikai szakemberek számára pedig teljes körű fiókkezelést kínál, emellett integrálható a NetIQ különféle autentikációs módszereket egyszerre kezelő hitelesítési keretrendszerével.
Megérkezett a NetIQ Cloud Access szolgáltatás legújabb, 2.1-es verziója. A megoldás segítségével a vállalatok biztonságos és menedzselt hozzáférést biztosíthatnak az alkalmazottak számára a felhőben működő szoftverszolgáltatásokhoz (SaaS). Az eszköz a szervezet meglévő biztonsági és hozzáférési irányelveit alkalmazza a felhőszolgáltatások esetében is, ezáltal fenntartja a vállalati adatok és erőforrások védelmét. A legújabb verzió többek között önkiszolgáló jelszó-helyreállítást, teljes körű fiókkezelést és többfaktoros autentikációt tesz lehetővé.
Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője elmondta, hogy egyre több vállalatnál ismerik fel és használják ki a felhőben, szoftverszolgáltatás (SaaS) keretében elérhető üzleti alkalmazások előnyeit. Érdemes figyelmet fordítani a hozzáférések felügyeletére is. Erre nyújt hatékony megoldást a NetIQ CloudAccess, amely több száz felhőszolgáltatáshoz kínál biztonságos, egypontos bejelentkezést. Az új változat ráadásul még egyszerűbb használatot biztosít a felhasználók számára, például elfelejtett jelszavaikat mostantól egyszerűen, önállóan is helyreállíthatják.
Az egypontos bejelentkezést kínáló virtuális készülék segítségével az informatikai részleg visszanyeri a kontrollt a hozzáférések felett, mivel bevezetése után a felhasználók csak ezen keresztül tudják elérni a felhőben működő alkalmazásokat. A megoldás révén az IT-szakemberek egyszerűen és gyorsan oszthatják ki vagy szüntethetik meg a hozzáféréseket a szoftverszolgáltatásokhoz, és egyúttal azok használatát is képesek mérni.
A felhasználók ugyanakkor kényelmesen hozzáférnek a legnépszerűbb felhőszolgáltatásokhoz, hiszen az egypontos bejelentkezésnek köszönhetően nem kell észben tartaniuk az összes különböző fiókhoz tartozó felhasználónevet és jelszót. A termék használatával a vállalat alkalmazottai bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről egyszerűen elérik a munkájukhoz szükséges információkat és eszközöket, miközben a biztonsági és megfelelőségi előírásoknak is meg tudnak felelni.
A CloudAccess legújabb kiadása önkiszolgáló jelszó-helyreállítást kínál, ezért a felhasználóknak abban az esetben sem kell a helpdesk részleghez fordulniuk segítségért, ha elfelejtenék az egypontos bejelentkezéshez szükséges jelszavukat. A megoldás továbbá többfaktoros autentikációt nyújt, lehetővé téve az egyszer használatos jelszavak alkalmazását, valamint integrálható a NetIQ Advanced Authentication Framework hitelesítési keretrendszerrel. Ez utóbbi segítségével egy helyen kezelhető és felügyelhető a szervezet összes autentikációs eszköze.
A 2.1 változat teljes körű fiókkezelést kínál a legnépszerűbb SaaS platformokon, beleértve a fiókok létrehozását és automatikus megszüntetését, illetve a hozzáférések felügyeletét bizonyos alkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz. A termék ezenkívül biztonságos hozzáférést garantáló, ellenőrzött csatolót tartalmaz több száz felhőszolgáltatáshoz, köztük a Microsoft Office 365, a Google Apps és a Salesforce megoldásokhoz.
A NetIQ CloudAccess 2.1 már elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Hazánkba érkezett az Epson Moverio BT-200 okosszemüvege
- Okos üzlet okoseszközökkel
- Új frekvenciákat kapott a Telenor
- A Toshiba a Gartner Symposium ITXPO-n
- A komplexitás egyszerűsítése az SAP víziója
- Novell Filr és iPrint a mobilnyomtatás szolgálatában
- Hat SUSE tanács a privát felhő kialakításához
- A cloud egy darwini mutáció: csak a legrátermettebbek maradhatnak fenn
- SUSE Cloud 4: OpenStack alapú privát felhő VMware támogatással
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.