Már Skype-olhatnak is az Office Online felhasználók
A Microsoft bejelentette, hogy Skype chat funkcióval bővül az Office Online. A felhasználók így valós időben cseveghetnek azokkal, akik szintén szerkesztik az adott dokumentumot.
Beépített Skype funkcióval bővült az Office Online. A funkció egyelőre a Word és Power Point webalkalmazásoknál érhető el. A Microsoft közlése szerint a következő hetekben az Excel és a OneNote felhasználók számára is használható lesz az újdonság.
Az Office Online-ban elérhető Skype chat hasonló az Outlook.com és a OneDrive szolgáltatásban található csevegőalkalmazáshoz.
A felhasználóknak a jobb felső sarokban található Chat gombra kell kattintani, és bárkivel kapcsolatba léphetnek, aki az adott dokumentumon dolgozik. Miután az üzenetet elküldték, a befogadó egy értesítést lát, ahol el tudja fogadni a felkérést. Ezután a chatablak az oldal jobb oldalán jelenik meg (lásd a képen).
Ha valaki elhagyja az adott dokumentumot, a csevegés tovább folytatható asztali vagy mobilverzióban, így például táblagépről, okostelefonról vagy más eszközről.
A rivális Google is kínál hasonló megoldást a Google Docs, Sheets és Slides szolgáltatásoknál.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Steve Ballmer bemutatta az új Microsoft Office-t
- Steve Ballmer bemutatta az új MS Office-t
- Még márciusban debütál az Office iPad verziója
- Microsoft-fiókkal is lehet skype-olni
- Meghekkelték a Microsoft Office blogját
- Meghekkelték a Skype Twitterét
- Az Európai Bíróság rábólintott a Skype megvételére
- Office 365 felhőalapú szolgáltatás KKV-k számára
- Az MSN Messenger vége, a támadások kezdete
- Felhasználói visszajelzések alapján módosultak az Office 2013 licencelési feltételei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.