Közös fejlesztés a Neptun és az SAP szoftverek gyártóitól
Új modulokat dobtak piacra a Neptun Egységes Tanulmányi rendszerhez. Az SDA Informatikai Zrt. és az SAP Hungary Kft. közös fejlesztéseinek köszönhetően a Neptun képes a kancelláriarendszer működésének teljeskörű támogatására a felsőoktatási intézményekben.
Az SDA Informatikai Zrt. és az SAP Hungary Kft. közös fejlesztésbe fogott, melynek eredményeként új modulokat mutattak be a Neptun tanulmányi rendszerhez. A három új modul célja, hogy olyan komplex, integrált menedzsment megoldást valósítson meg, amely a tanulmányi rendszer mellett alkalmas a gazdálkodási, a HR, és a vezetői információs folyamatokat egységes informatikai keretben kezelni.
Segítségükkel egyszerűbbé válik például a hallgatói önköltségszámítás, a pénzügyi keretfelhasználás tervezése, ellenőrzése, a nagy mennyiségű részletes adatból származó döntéstámogatás, az intézményekben lévő számtalan mutatószám ellenőrzése is.
Hatékonyabbá lesz az intézmények működtetése
Az új modulok létrehozását intézményi és szabályozói változások egyaránt indokolták. A Neptun rendszerhez fejlesztett SAP platformú új modulok biztosítják a menedzserszemléletet, az átláthatóság növekvő igényének, az államháztartási törvénynek való megfelelőséget.
Az SDA Zrt. fejlesztette Neptun Egységes Tanulmányi Rendszert 40 hazai felsőoktatási intézmény használja, főként tanulmányi adminisztrációs feladatok, és a hozzájuk kapcsolódó pénzügyek kezelésére.
A felsőoktatási piacon az SAP sem ismeretlen szereplő. Üzleti szoftverei több magyar egyetem gazdálkodását segítik, és tíz intézményben oktatják az SAP szoftverek használatát. Felsőoktatási programjába (University Alliances) a legutóbbi hónapokban a Debreceni Egyetem és a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola csatlakozott.
Kapcsolódó cikkek
- A SUSECon 2014 éves konferencián számos újdonságot bemutattak
- Mobilokra szánt megoldáscsomagot mutatott be a Symantec
- Az IFS útjára indította az IFS-in-a-Box terméket
- A komplexitás egyszerűsítése az SAP víziója
- ABB-robotok a Royal Caribbean új Quantum Class hajóinak fedélzetén
- A ZTE nagyobb figyelmet szentel a magyar ügyfeleknek
- Megjelent az AIDA64 4.60-as verziója
- A SUSE megoldásai elérhetők a SAP HANA platformon
- Valós időben reagáló vállalatok az Oracle Database In-Memory erejével
- NetIQ PlateSpin Forge 4: jolly joker az informatikai szolgáltatások védelmére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.