A Google eltávolította a Pirate Bayhez kötődő tartalmakat a Play Store-ból
A Google minden formában szeretné kiiktatni a kalóz tartalmakat. Nemcsak az ilyen jellegű weboldalakat távolította el találati listájáról, hanem az ehhez kapcsolódó alkalmazásokat is kiiktatja.
A vállalat közlése szerint kiiktattak minden kalózkodáshoz kapcsolódó tartalmat a Google Play áruházból, mint például a The Pirate Bay Proxy, The Pirate Bay Premium, The Pirate Bay Mirror, és a PirateApp.
A weboldalak találati listái után tehát az appok voltak soron. A Google minden ilyen típusú tartalmat eltávolított az áruházból, így a felhasználók nem tudnak már rákeresni sem.
A fejlesztők szerint kaptak egy figyelmeztető üzenetet, amely tájékoztatta őket a törlés okairól. Az üzenetben az állt, az eltávolítás oka, hogy az appok megsértik a szellem tulajdonra vonatkozó rendelkezéseket, és megtévesztő magatartást tanúsítanak.
Azok, akik már letöltötték ezeket az alkalmazásokat, továbbra is tudják használni, egészen addig, míg valamilyen frissítés folytán már nem tudja őket visszaállítani a rendszer. Természetesen ilyenkor is akadnak kiskapuk, de Play Store-ban már biztosan nem lesznek elérhetők ezek az alkalmazások.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- Yahoo és Outlook támogatást kap az androidos Gmail alkalmazás
- Új Google csevegőprogram a Lollipopon: Messenger
- 2 órára terjesztette ki a Google Play a visszatérítést
- Több mint egymilliárdan használják a Facebook Android appját
- Az Android felhasználók átlagosan 95 appot telepítenek telefonjukra
- Fake ID Scanner: ingyenes androidos alkalmazás a Kasperskytől
- Android Wear támogatással bővült a Facebook Messenger
- The Mobile Bay: a mobilról torrentezőkre is gondolt a The Pirate Bay
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.