2 órára terjesztette ki a Google Play a visszatérítést

A felhasználóknak ennyi idejük van eldönteni, kell-e vagy sem

Czipperer Dia, 2014. szeptember 12. 13:21

A fizetős Google Play alkalmazások letöltése esetén a felhasználóknak mostantól 2 órájuk van eldönteni, hogy megtartják-e a programot, avagy sem. Ha két órán belül elhatározzák magukat, akár a pénzüket is visszakaphatják.

A Google Play áruházban az ingyenes alkalmazások mellett számos fizetős applikáció is található. Ezek esetén eddig nagy visszahúzó erő volt, hogy, bár bizonyos időkorláton belül visszatérítette a Google az összeget, ha mégsem azt töltötte le a felhasználó, amit szeretett volna, ám ez nagyon kevésnek bizonyult.

 

A felhasználóknak 15 percen belül kellett arról határozniuk, igényt tartanak-e az adott appra. Ha úgy döntöttek, nem ez az, amit kerestek, visszakapták pénzüket. A kérdés csak az, vajon mire elég 15 perc? Sokszor még arra sem, hogy valaki kipróbálja az adott programot. A letöltés, megnyitás, betöltődéssel majdhogynem ki is merül az időkeret.

 

A Google ezt az időintervallumot kiterjesztette 2 órára, amely azt jelenti, ha valaki két órán belül úgy dönt, nincs szüksége a programra, a teljes összeget visszakapja. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy a Play Store-ban a saját appokra navigálni, ott pedig az adott programnál kiválasztani a „refund”, vagyis visszatérítés opciót. Ez a felirat csak a két órás perióduson belül jelenik meg, ha ez letelik, helyette az „uninstall”, vagyis az eltávolítás felirat tűnik fel.

 

Forrás: BGR.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14