Egyre többen követik Magyarországot a Twitteren
A Magyar Turizmus Zrt. hazánkat népszerűsítő, angol nyelvű Twitter oldala decemberben meghaladta a 100.000 fős követői számot.
Ezzel a „Hungary Tourism” nevű oldal megelőzte a legtöbb európai állam (köztük Lengyelország, Ausztria, Németország, Finnország vagy Norvégia) országnépszerűsítő oldalának teljesítményét is. A Magyar Turizmus Zrt. többszörösen díjnyertes imázsfilmjét félmilliónál többször játszották le világszerte.
Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő turisztikai teljesítményét támogatja a Zrt. erős jelenléte a világhálón. Nem csupán a Twitter oldal követőinek száma magas, hanem a bejegyzések minősége, a megosztások száma is, így a „Hungary Tourism” profil a világ Twitter oldalainak vezető 20 százalékába küzdötte fel magát. Ez az eredmény kizárólag spontán megosztásokon alapul. Az MT Zrt. saját kutatásai szerint Európa országainak turisztikai profiljaiközül a követők számát tekintve Magyarország az élvonalban szerepel.
Mindemellett, a központi honlapjaik (a magyar nyelvű www.itthon.hu és az angol nyelvű www.gotohungary.com) évente milliós nagyságrendű látogatottsággal büszkélkedhetnek, mint ahogyan a magyar és angol nyelvű Facebook oldalak (Élmény Itthon, illetve Hungary Tourism) kedvelőinek a száma is napról napra emelkedik. Az angol nyelvű YouTube csatorna, a „Hungary” videóit 2014 első kilenc hónapjában 223 ezer 844 alkalommal tekintették meg. Legnépszerűbbnek a „Think Hungary - More than expected” című, többszörösen díjnyertes film bizonyult, ennek két verzióját a 2013. novemberi megjelenése óta több mint félmillió alkalommal játszották le.
Jelentős webes támogatottsággal zajlik a téli forgalomélénkítő (Budapest Winter Invitation) kampány: a szolgáltatók online rendszert használnak, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai, illetve a saját honlapon foglalások is indíthatók.
A Magyar Turizmus Zrt. nyáron videóblogban és internetes felületeken ösztönözte belföldi utazásra az Y generáció tagjait is. Az év utazója címet viselő akció főszereplője 10 hét alatt utazta be Magyarországot, élményeit videók és blogbejegyzések révén folyamatosan követhették az érdeklődők.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az itt élő külföldieket célozza az új, angol nyelvű egészségügyi webáruház
- Interneten is látogatható az auschwitzi múzeum
- Elindult a Tüskecsarnok honlapja
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Ingyenes online könyvtárat nyitott az UNESCO
- QR-segítség a turistáknak Keszthelyen
- Óriási piacot hódít a Google
- Megújult az OEP honlapja
- Karácsonyi készülődés: tippek az Inviteltől
- Goethe összes műve elérhető lesz az interneten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.