Egyre többen követik Magyarországot a Twitteren
A Magyar Turizmus Zrt. hazánkat népszerűsítő, angol nyelvű Twitter oldala decemberben meghaladta a 100.000 fős követői számot.
Ezzel a „Hungary Tourism” nevű oldal megelőzte a legtöbb európai állam (köztük Lengyelország, Ausztria, Németország, Finnország vagy Norvégia) országnépszerűsítő oldalának teljesítményét is. A Magyar Turizmus Zrt. többszörösen díjnyertes imázsfilmjét félmilliónál többször játszották le világszerte.
Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő turisztikai teljesítményét támogatja a Zrt. erős jelenléte a világhálón. Nem csupán a Twitter oldal követőinek száma magas, hanem a bejegyzések minősége, a megosztások száma is, így a „Hungary Tourism” profil a világ Twitter oldalainak vezető 20 százalékába küzdötte fel magát. Ez az eredmény kizárólag spontán megosztásokon alapul. Az MT Zrt. saját kutatásai szerint Európa országainak turisztikai profiljaiközül a követők számát tekintve Magyarország az élvonalban szerepel.
Mindemellett, a központi honlapjaik (a magyar nyelvű www.itthon.hu és az angol nyelvű www.gotohungary.com) évente milliós nagyságrendű látogatottsággal büszkélkedhetnek, mint ahogyan a magyar és angol nyelvű Facebook oldalak (Élmény Itthon, illetve Hungary Tourism) kedvelőinek a száma is napról napra emelkedik. Az angol nyelvű YouTube csatorna, a „Hungary” videóit 2014 első kilenc hónapjában 223 ezer 844 alkalommal tekintették meg. Legnépszerűbbnek a „Think Hungary - More than expected” című, többszörösen díjnyertes film bizonyult, ennek két verzióját a 2013. novemberi megjelenése óta több mint félmillió alkalommal játszották le.
Jelentős webes támogatottsággal zajlik a téli forgalomélénkítő (Budapest Winter Invitation) kampány: a szolgáltatók online rendszert használnak, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai, illetve a saját honlapon foglalások is indíthatók.
A Magyar Turizmus Zrt. nyáron videóblogban és internetes felületeken ösztönözte belföldi utazásra az Y generáció tagjait is. Az év utazója címet viselő akció főszereplője 10 hét alatt utazta be Magyarországot, élményeit videók és blogbejegyzések révén folyamatosan követhették az érdeklődők.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az itt élő külföldieket célozza az új, angol nyelvű egészségügyi webáruház
- Interneten is látogatható az auschwitzi múzeum
- Elindult a Tüskecsarnok honlapja
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Ingyenes online könyvtárat nyitott az UNESCO
- QR-segítség a turistáknak Keszthelyen
- Óriási piacot hódít a Google
- Megújult az OEP honlapja
- Karácsonyi készülődés: tippek az Inviteltől
- Goethe összes műve elérhető lesz az interneten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar innováció: Közel száz tűzvédelmi szakembert képeztek ki az új módszerrel
Sikeres a tűzvédelmi szakemberek képzése, akik már egy új iparági sztenderd alapján sajátítják el a papírmentes tűzvédelmet. Az innovatív magyar megoldás e-naplós rendszere átláthatóbb és könnyebb hozzáférést biztosít a tűzvédelmi eszközökhöz és az ellenőrzéshez. A papírmentes rendszer egyre szélesebb körben terjed itthon és már akkreditált képzések is elérhetőek a témában.
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
A Thermaltake bemutatja a The Tower 300 mikro toronyházat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. Most egy új mikro-ATX házzal egészült ki – a The Tower 300-zal – egészült ki a sorozat, jellegzetes nyolcszögletű megjelenéssel, és lehetővé téve a hagyományos függőleges és az egyedi vízszintes elhelyezést.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Kreditbeszámítással érkezhetnek az Audi Hungaria Iskolaközpont tanulói a Széchenyi-egyetemre
Együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria Iskolaközponttal május 8-án. Ennek értelmében az iskola duális szakképzésének tanulói az egyetem gazdálkodás és menedzsment, valamint kereskedelem és marketing alapszakán élhetnek a kreditbeszámítás lehetőségével, ami a tanulmányi idő jelentős lerövidülését is jelentheti.