Amerikában már Bitcoinnal is lehet fizetni az Xbox és a Windows online boltokban
A redmondi techóriás, a Microsoft lehetővé tette a felhasználók számára, hogy online áruházaiban már virtuális pénzzel is fizethessenek. Azonban csak azok számára elérhető ez a szolgáltatás, akik az Egyesült Államokban élnek.
Az USA-ban élők akár Bitcoinnal is fizethetnek a Microsoft online boltjaiban. Bármilyen appot, játékot, zenét vagy videót be leeht szerezni a virtuális fizetőeszköz segítségével. A Windows, Windows Phone, az Xbox Games, az Xbox Music és az Xbox Videó áruházakban lehet Bitcoinnal vásárolni.
A vállalat arra figyelmeztetett, hogy van egy limit. Minimum 100 dollár értékben kell vásárolnia annak, aki Bitcoinnal szeretne fizetni. A szolgáltatás pedig csak az Egyesült Államokban érhető el és csak digitális termékekre vonatkozik. Tehát például a Microsoft Lumia telefonok nem esnek bele a kalapba.
Sem a Microsoft, sem pedig a Bitpay nem beszélt az együttműködés részleteiről. A Microsofthoz más technológiai vállalatok is csatlakoznak, mint például a Dell, aki a legtöbb termék és szolgáltatás esetében elfogadja a virtuális pénzt. A PayPal is együttműködik a Coinbase-zel, hogy segítsen az online áruházakban a Bitcoin elfogadásában, habár még mindig nem lehet őket hozzáadni a digitális pénztárcához. A kiskereskedelmi óriás Amazon azonban eddig még ellenállt a digitális valutának.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Egy éves hazánkban az eMAG
- Magyarországon is indul a Kódolás Órája
- Bitcoinnal is lehet fizetni a román mobilPay rendszerben
- A kedvező ár nem az egyedüli hajtóereje az online és mobil vásárlás terjedésének
- Ingyenes otthoni Office 365 használattal bővül a Tisztaszoftver program
- Akár buszmegállóban is vásárolhatunk a Tescóból
- Office újdonságok egy csokorban
- A Windows XP ismét veszített népszerűségéből
- Már Skype-olhatnak is az Office Online felhasználók
- Legjobb munkahelyek - dobogón a Microsoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.