2019-re nagyobb kereslet mutatkozik majd a phabletek iránt
A Juniper Research adatai szerint 2019-re sokkal nagyobb kereslet mutatkozik majd a nagykijelzős mobilok iránt. A piaci elemzőcég szerint a készülékek egyötöde a phablet lesz.
Ma már egyre több nagyobb kijelzős mobil jelenik meg a piacon: már az Apple is beállt a sorba új iPhone-jaival. A jövőben ez a trend erősödni fog, legalábbis a Juniper Research becslései erről árulkodnak. Az adatok szerint 2019-re már a készülékek 20%-a esik majd a phablet kategóriába, vagyis az 5,5 és 6,9 hüvelykes tartományba, amely megközelítőleg 400 millió eszközt jelent. Idén nagyjából 138 millióra rúg majd ez a szám.
A trend erősödése abban érhető tetten, hogy az emberek egyre többet játszanak és néznek multimédiás tartalmakat mobileszközükön. Felhasználói élmény szempontjából pedig erre a nagyobb képernyő sokkal alkalmasabb.
A Juniper szerint ez a trend a táblagépek csökkenéséhez vezet majd azokban a régiókban – mint például Kínában –, ahol az emberek a legtöbb tevékenységüket az okostelefonokon bonyolítják.
A jelentés arra is rávilágít, hogy az érdekgazdák köre és a legtöbb eszközelem a jövőben egyszerüsödni fog. Úgy vélik, hogy hamarosan ugyanaz a chip hajtja majd a mobileszközöket az okostelefonoktól a laptopokig.
Forrás: GSMArena.com; Kép: allthingsd.com
Kapcsolódó cikkek
- Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy
- A gyorsan merülő mobil zavarja leginkább a felhasználókat
- Lassul az okostelefonok értékesítése
- Tovább nőtt az okostelefonok világpiaci forgalma
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- Közel negyedével 1,25 milliárdra nő az idén az okostelefonok értékesítése
- Több mint 300 millió okostelefon fogyott a második negyedévben
- Kínában a Xiaomi letaszította a trónról a Samsungot
- Csökkenő tendenciát mutatnak a táblagép eladások
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.