Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN

forrás: Prím Online, 2015. február 17. 14:26

Február 19-én, csütörtökön a webáruházi trendekről lesz szó a Piac és Profit KKV-AKADÉMIA következő rendezvényén. Szakértők adnak válasz számos felmerülő kérdésre az üzemeltetőknek, többek között szó lesz a vasárnapi nyitvatartás kérdésköréről is.

A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30%-kal növekedett, és idén még nagyobb tempót vehet.

 

 

 

A forgalomnövekedés és az új rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.

 

A sikeres online értékesítéshez át kell jutni azokon az akadályokon, amit az adózási és jogi szabályoknak való megfelelés jelent, vagy épp el kell érni, hogy a potenciális vevők éppen a mi áruházunkra találjanak az internet rengetegében. A minél jobb kiszolgálás mellett az online értékesítés esetében is elengedhetetlen a megfelelő vevőkapcsolatok kialakítása, a vásárlói élmény fokozása a sikerhez. A várható és kívánatos forgalomnövekedés viszont kezelendő feladatokat támaszt a webáruházakat kiszolgáló informatikai és logisztikai rendszerekben, az elektronikus számlázásban és fizetésben is.

 

A változások nem lehet szó nélkül elmenni egyetlen üzemeltetőnek sem. A „Webáruházi trendek 2015” konferencián minden felmerülő kérdésre választ kaphatnak a résztvevők a szakértőkről. A részletes program és regisztráció itt érhető el.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01