Újra innovációs forráshoz jutnak az informatikai vállalkozások
Egymilliárd forint keretösszeg áll rendelkezésre az idei évre informatikai témájú kutatás-fejlesztési és innovációs projektekben érdekelt vállalkozásoknak a GOP 3.3.4 „Versenyképes IKT szektor fejlesztése” című pályázati felhíváson keresztül, írja közleményében az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ).
A régóta várt pályázat várhatóan 110-140 kkv számára biztosít 5-20 millió forint közötti innovációs forrást, 75 százalékos támogatási intenzitás mellett. A célzott pályázaton szoftverkiadással, távközlési technológiákkal, információs technológiai szolgáltatással foglalkozó magyarországi vállalkozások indulhatnak projektjeikkel.
Az infokommunikációs iparág számára rendkívül fontos és pozitív jelzés, hogy a jelentős növekedési potenciállal rendelkező hazai kkv-k innovációs segítséget kapnak, az informatikai vállalkozások üdvözlik a pályázat meghirdetését.
„A következő hét éves ciklus egyik legnagyobb feladata, hogy az elmúlt években közel duplájára emelkedő magyar szoftverexport tovább erősödjön. A digitális gazdaságban, akár egy magyarországi kkv is közvetlenül elérheti az EU 28 tagállamának piacait. Akik kihasználják az ebben rejlő lehetőséget, komoly növekedés előtt állnak” – mondta Laufer Tamás, az IVSZ elnöke.
A pályázatok benyújtásának határideje március 2-12., a projektek befejezése pedig legkésőbb 2015. október 31.
További részletes információk a pályázattal kapcsolatban az IVSZ weboldalán találhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Képzőművészeti pályázatot hirdetett a Sziget fesztivál
- Az MVM NET Zrt. megkezdte a pályáztatást az LTE450 hálózat kiépítésére
- Minden hazai vállalkozás indulhat az InnoMax Díjért
- Látványvilágának színesítésére pályázatokat vár a Sziget
- Áder János: a technológiai fejlődés motorja az innováció
- Elindult az ASUS "Face the Future" tervezői pályázata
- IVSZ: az informatika lehet a gazdasági fejlődés motorja
- Internetre költözött az ország
- IVSZ: nagyobb hangsúlyt kell helyezni a digitális oktatásra
- Átadták Az Év Honlapja díjakat
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.