Megújította üzleti kijelzőit az LG
Innovatív Business-to-Business (B2B) kijelzőket mutatott be az LG Electronics (LG) a február 10–12. között Amszterdamban megrendezett Integrated Systems Europe 2015 (ISE) kiállításon. A rendezvényen felvonultatott kereskedelmi célú digitális kijelző- és TV-kínálat tagjaként az LG bemutatja a 266 centiméter átmérőjű (105”) ULTRA HD kijelzőt, a webOS operációs rendszert használó megoldásokat, illetve a különleges, kereskedelmi célú áttetsző hűtőajtó-megjelenítőt is.
Smart Platform kijelző és webOS-alapú hotel TV-megoldások
A kiállításon bemutatkozott az LG legújabb Smart Platform kijelzőkínálata és a webOS alapú szállodai televíziók is. A webOS operációs rendszer új verziója a korábbinál is szélesebb körű kényelmi szolgáltatásokat nyújt, lehetővé teszi például a rendszerintegrátorok számára hasznos tartalmak letöltését, illetve személyre szabott applikációk fejlesztését is, amelyek pontosan megfelelnek a végfelhasználók igényeinek.
A webOS alkalmazásával, a hotel TV-k LG Smart Platform kijelzői azonnal frissíthetők okostelefonon vagy tableten keresztül. A WiFi kapcsolódási lehetőség feleslegessé teszi a kábeles internet vagy a drága belső hálózati infrastruktúra kiépítését. A webOS Hotel TV segítségével a szállóvendégek nemcsak a szálloda szolgáltatásairól vagy a környéken található látványosságokról kaphatnak információt, de filmeket és tévéműsorokat is megtekinthetnek az eszközön.
A kiállításon bemutatkoztak az LG legkorszerűbb Room Management System (RMS) megoldásai is. A technológia ráadásul az információközlésen túl a televízión keresztül lehetőséget nyújt a világítás, fűtés, légkondicionálás vagy akár a függönyök irányítására is. A tervezés alapelve a tökéletes kényelem volt, így a vendégek akár az ágyból is szabályozhatják szobájuk minden jellemzőjét, megismerhetik azok aktuális állapotát.
Áttetsző hűtőajtó-kijelző a tökéletes vizuális megjelenítésért
Az ISE 2015-re kilátogatók megtekinthették az áttetsző hűtőajtó-kijelzőt is, amely még átlátszóbb és még fényesebb, miközben kevesebb áramot használ. A reklámanyagok így a hűtő ajtajának külső felületén is megjelenhetnek, miközben a vásárlók az eszköz belsejében elhelyezett termékeket is tökéletesen látják.
A bemutatón szereplő LG Mirror Display egy, a tükörfelület teljes hosszán elhelyezett érintőképernyőt jelent. A Virtual Fitting funkció használatával a vásárlók különböző ruhákat próbálhatnak fel anélkül, hogy belépnének a próbafülkébe. Ennél is izgalmasabb funkció azonban, hogy a kijelző megérintésével akár a ruha (képének) színe is megváltoztatható.
Ultra-wide ULTRA HD digitális kijelző
A felvonuló Ultra Wide ULTRA HD Digitális kijelzőkínálat része a 213 centiméteres (84”), a 248 centiméteres (98”) és 266 centiméteres (105”) képernyőméret is. A készülékek élethű, a hagyományos Full HD felbontásnál négyszer élesebb képet biztosítanak. Az innovatív Interactive White Board (IWB) funkció az irodai vagy iskolai felhasználók számára teszi lehetővé, hogy jegyzeteket vagy óraterveket osszanak meg egymással az internetre csatlakoztatott laptopokon vagy tableteken keresztül. Az IWB ráadásul távolról is irányítható az azonos hálózatra csatlakoztatott gépekről. A 213 centiméteres modell akár tíz csatlakozási pontot is képes egy időben kezelni, azaz ennyien használhatják egyszerre – interaktívan – a kijelzőt.
Kapcsolódó cikkek
- LG Watch Urbane: jön az LG elegáns, fémházas okosórája
- Ingyenesen jár a virtuális valóság az LG G3-hoz
- A Toshiba bővítette professzionális digitális kijelzőinek választékát
- Az LG műhelyéből került ki a világ első ívelt AiO PC-je
- Új vezetőt neveztek ki az LG Electronics Magyar Kft. élére
- Továbbfejlesztett 4K UHD tévék az LG háza táján
- Új stratégiát hirdetett az LG szórakoztató elektronikai üzletága
- Vezeték nélkül zenehallgatás az LG Music Flow Wi-Fi többszobás audiolejátszóval
- Bemutatkozott a G Flex2, az LG ívelt okostelefonjának továbbfejlesztett változata
- A világ első 21:9-es AMD FreeSync monitora az LG-től