Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
Globálisan bővíti peer-to-peer fizetési megoldását a Visa Europe, és a fastacash-sel együttműködve vezető közösségi médiahálózatokon keresztül is elérhetővé teszi a fizetést - jelentette be a nemzetközi kártyatársaság.
A Visa Direct segítségével történő peer-to-peer fizetéshez a felhasználóknak egy mobiltelefonos alkalmazásra vagy egyéb, saját bankjuk által biztosított felhasználói interfészre van szükségük, ezután megadják az elutalni kívánt összeget, és kiválasztják a küldési csatornát: ez lehet egy telefonszám, vagy - hamarosan a fastacash segítségével - egy közösségimédia-platform. Ezt követően a felhasználóknak már csak ki kell választaniuk, hogy kinek küldik a pénzt, aki ezután értesítést kap a fizetésről.
A 2012-ben Szingapúrban bejegyzett fastacash globális platformot kínál, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy értéket (pénzt és egyéb tokenértékeket) küldhessenek digitális tartalmak (fénykép, videó, hangfájl, üzenet) kíséretében olyan közösségi hálózatokon, mint a Facebook, a Twitter, a WhatsApp és a LinkedIn, valamint üzenetküldő platformokon keresztül.
A Visa Europe a Visa Direct megoldás demó verzióját a barcelonai Mobile World Congress-en mutatja be, március 2-5. között.
Európában több mint 500 millió Visa-kártya van forgalomban, és minden 6 euróból 1 eurót azzal költenek el. Éves szinten az összesített Visa-kártyás költés meghaladja a 2000 milliárd eurót, ebből a POS-költések értéke 1500 milliárd euró. Európában a Visa Personal Payments szolgáltatással eddig több mint 200 ezer felhasználó összesen 43 millió eurót küldött 2013. márciusi bevezetése óta.
Kapcsolódó cikkek
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Vészbook: az online fenyegetettség melegágya
- Vészbook: az online fenyegetettség melegágya
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
- Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
- Betörőt hozhat ránk egy figyelmetlen megosztás
- Betörőt hozhat ránk egy figyelmetlen megosztás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.