Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
A Celleum az idei Mobile World Congressen (MWC)i képviseltette magát. A magyar vállalat új, Plug and Play nevű, mobilalkalmazásba integrálható megoldással érkezett Barcelonába, amelybe új, kényelmi funkciót építenek.
Számos megkereséssel és Dél-Kelet Ázsia egy jelentős iparági szereplőjével aláírt együttműködési szándéknyilatkozattal zárta szereplését a Cellum a mobil iparág éves seregszemléjén, ahol a cég legújabb mobilfizetési innovációját mutatta be a mobilszolgáltatóknak, készülékgyártóknak.
A hazai megoldás egyedülálló a piacon
A Plug and Pay egy mobilapplikációba gyorsan és egyszerűen beköthető fizetési megoldás. Lényege, hogy segítségével a külsős fejlesztők is akár pár nap alatt szuperbiztonságos fizetési megoldást építhetnek saját mobilalkalmazásaikba. A teljeskörű szolgáltatáscsomagon (SDK) keresztül többek között elérhető a Cellum szabadalmaztatott kártyatárolási technológiája, valamint világszerte népszerű fizetési motorja.
Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a megoldás február elején mutatták be, és azóta Skandináviától Kelet-Ázsiáig több országból kaptak konkrét megkereséseket. Az MWC-n is több cég mutatott komoly érdeklődést a Plug and Pay iránt. Azt is hozzátette, hogy az eseményen együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá Dél-Kelet Ázsia egyik jelentős iparági szereplőjével.
Új, kényelmi funkció
A Cellum mobilfizetési platformjába a közelmúltban új, kényelmi funkciót épített, hogy mobiltárcáiban még könnyebbé és biztonságosabbá tegye a felhasználók számára a kezdeti regisztrációs lépéseket. A kártyaadatok begépelése helyett elegendő, ha a telefon kamerája segítségével beszkenneljük a bankkártyát, és az applikáció az adatokat automatikusan beolvassa. A kártyaszkennelési megoldás a nyílt forráskódú Card.io szoftverfejlesztői csomagra épül és a jövőben a Plug and Pay-nek is része lesz.
A Plug and Pay a hivatalos oldalon júniustól lesz elérhető, a fejlesztői csomagra azonban már megnyílt az előregisztráció.
Kapcsolódó cikkek
- A nők kevésbé elővigyázatosak a kiberfenyegetésekkel szemben
- Microsoft Lumia 640 és Lumia 640 XL: Windows 10-re hangolva
- Androidon is elérhető a világ legnépszerűbb rendszer-diagnosztikai szoftvere
- Turisztikai applikáció az SAP-tól
- D-Link Smart Home és mobilra optimalizált újdonságok a MWC kiállításon
- Az MWC-n debütált a Samsung Pay
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- A Cellum fejlesztette a Telenor mobilfizetési alkalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.