A Google bemutatta az Android Payt
A Samsung Pay mellett az idei Mobile World Congress (MWC) egy másik fontos mobilfizetési szolgáltatást is tartogatott a felhasználóknak. A Google bemutatta az Android Payt, amely a vállalat operációs rendszerének biztonságos fizetési megoldása.
A Google egy új, biztonságos mobilfizetési megoldást dolgozott ki Android rendszerre. Az idei MWC-n bejelentett szolgáltatás a többi riválishoz hasonlóan működik. Az Android Pay névre keresztelt rendszer saját API révén lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy alkalmazásaikba integrálják a fizetési megoldást.
Sundar Pichai, a vállalat alelnöke beszélt az újdonságról, ám egyelőre még nem sokat árult el róla. Az igazán mélyreható részleteket a Google I/O konferencián közlik majd.
Annyit azonban lehet tudni, hogy a megoldás biometrikus azonosítással és NFC- kapcsolattal működik majd. Nem sok újdonságot tartogat tehát a fejlesztés, hiszen a mobilgozetési piacon nem újkeletű ez a megoldás.
A biztonság a többi gyártóhoz hasonlóan a Google számára is kiemelten fontos. Az Android Pay esetében úgynevezett tokeneket alkalmaznak majd (véletlenszerűen létrehozott kártyaszámok), amelyeket csak egyszer használnak fel, így a hekkerek nem túl sokat érnek vele.
Az alelnök arról is beszélt, hogy a mobilfizetési rendszer bevezetése nem érinti majd a Google Walletet. Bár a sikeressége igencsak elmaradt a várttól, a szolgáltatás a jövőben az Android Payt támogatja majd.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
- Megduplázódott az Android Lollipop elterjedtsége
- Az MWC-n debütált a Samsung Pay
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- IoT platformot fejleszt az Intel
- Megérkezett a Street View az első arab városba
- Gyerekbarát verziót kapnak a legnépszerűbb Google termékek
- NetIQ CloudAccess 2.1: megújult, egypontos bejelentkezés a felhőszolgáltatásokba
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.