Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
Debütált a Cellum OmniPay
Hazai fejlesztésű megoldást mutattak be Helsinkiben. A Cellum OmniPay Helsinkiben, egy pénzügyi technológiai konferencián mutatkozott be.
Új mobiltranzakciós megoldást mutatott be a hazai Cellum. Az OmniPay nevű szolgáltatás egyben a vállalat legújabb mobilkereskedelmi megoldása is. Az OmniPayt kifejezetten kis- és középvállalkozások számára alkották meg annak érdekében, hogy egyszerre több helyen tudjanak kialakítani nem helyhez kötött elektronikus fizetési megoldást.
A Cellum OmniPayjel a mikrovállalkozások is jelentős beruházási költségek nélkül, gyorsan és kedvező tranzakciós költségek mellett juthatnak biztonságos, nem helyhez kötött fizetési rendszerhez. A vásárlók pedig kényelmesen, többletköltségek nélkül fizethetnek, akár kártyájukat, akár mobiltárcájukat használják.
A vállalkozások különböző fizetési módokat kínálhatnak. Aki a fizikai bankkártyás fizetési lehetőség bevezetése mellett dönt, a Cellum mobilalkalmazása mellé egy mobil POS terminált, vagyis hordozható kártyaleolvasót kap. A fejlesztőcég megoldásával az olyan tranzakciókra is lehetőség van, amelyeknél nincs szükség a bankkártya jelenlétére: ekkor egy virtuális mobilterminálból maga a kereskedő indíthatja el a tranzakciót, a vásárló pedig egy, a Cellum által fejlesztett mobiltárca (pl. OTPay, MasterCard Mobile) segítségével egyenlítheti ki a számlát. A szolgáltatás a Cellum Plug and Pay technológiát használó kereskedői alkalmazásokkal is működik, és igény esetén a hűségprogramokat, kuponakciókat és ajándékkártyákat is kezeli.
A Cellum OmniPayt a cégcsoport az év második felétől vezeti be a piacra, a teszteket a kiválasztott kereskedőknél a második negyedévben végzik.
Kapcsolódó cikkek
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
- Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
- Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
- A UPC DTH négy országban teszi elérhetővé a Fine Living és a Food Network csatornát
- A Google bemutatta az Android Payt
- Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
- Így fizethetsz kártyával a haverodnak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.