Ház körüli munkákban utazik legújabban az Amazon
A takarítástól a kecskelegeltetésig terjedő változatos ház körüli munkák közvetítésével kezdett foglalkozni az Amazon.com online kereskedelmi portál.
Az internetes óriáscég szerint az új terület logikus kiterjesztése eddigi fő profiljának, az online kereskedelemnek, hiszen körülbelül 85 millió vásárlója olyan termékeket vesz meg, amelyek beüzemeléséhez és rendszeres szervizeléséhez szakember segítségére van szükség.
Az Amazon Home Services szolgáltatás több hónapos New York-i, Los Angeles-i, és a cég székhelyén, Seattle-ben végzett tesztelés után, hétfőn indult el élesben az Egyesült Államok jelentősebb városaiban, mintegy 700 különféle háztartási szolgáltatást kínálva az érdeklődőknek.
A rendszer használata a vevőknek ingyenes, a regisztráló szakemberek legtöbbjének viszont 10-20 százalékos jutalékot számít fel az Amazon. A cég minden bejelentkező szakembert ellenőriz, a vevőknek garanciát nyújt a teljes munkára.
Nem ez az első eset, hogy az Amazon bővíteni próbálja portfólióját: korábban különféle készülékek saját gyártásába fogott és internetes videoszolgáltatást is indított. A hasonló projekteket azonban többnyire végül megsínylette a cég profitja, sőt olykor veszteség is keletkezett belőle. A mostani bejelentésre kedvezően reagált a piac, hétfő délután emelkedett a részvények árfolyama.
Kapcsolódó cikkek
- Minden eddiginél több újdonságot ígér a 15 éves Vatera
- Minden eddiginél több újdonságot ígér a 15 éves Vatera
- Egészségügyi adatokat önkéntesen megosztó portál indult
- Egészségügyi adatokat önkéntesen megosztó portál indult
- Digitális szolgáltatásokkal bővülnek a BGF könyvtárai
- Digitális szolgáltatásokkal bővülnek a BGF könyvtárai
- Elindult a közfoglalkoztatási portál
- Elindult a közfoglalkoztatási portál
- Az Amazon megkapta az engedélyt a csomagszállító drónok tesztelésére
- Az Amazon megkapta az engedélyt a csomagszállító drónok tesztelésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.