Ismét virtuális poszter konferencia a nanotechnológiáról
A 2011-ben életre hívott fórumon egyre többen számolnak be kutatásaikról, a felület lehetővé teszi, hogy a fejlődő országok kutatói, diákjai is bekerülhessenek a nanotudományos életbe.
A közösséget alkotó vegyészek, fizikusok, biológusok, orvosok és mérnökök által, 2011-ben kezdeményezett fórumon évről évre egyre többen számolnak be kutatásaikról. Az online felület biztosításával – utazási és szállásköltség, részvételi díj megtakarításával – a fejlődő országok kutatói, diákjai is bekerülhetnek a nanotudományos élet vérkeringésébe.
Az internetes seregszemle április 13-tól 19-ig várja az érdeklődőket. Az egy héten át tartó rendezvény jó alkalmat biztosít arra is, hogy a hazai kutatók „betekinthessenek” olyan távoli országok laborjaiba, mint India vagy Kína.
A térítésmentes virtuális poszter konferencia nyitott a nanotechnológia legújabb vívmányai iránt érdeklődők számára, ők regisztráció nélkül tekinthetik meg a prezentációkat. A látogatók kommentálhatják a tudományos bemutatókat, közvetlenül tehetnek fel kérdéseket a szerzőknek. A kapcsolatfelvételek jóvoltából közös kutatási projektek is elindultak már a korábbi évek virtuális találkozóinak köszönhetően.
Az eseményről a Nanopaprika partnereként a Kutatók a Neten is részletesen tudósít majd.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- SM 2015: kórházzá válik az okostelefon
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Az MVM NET az ITU Telecom World 2015-öt népszerűsítette az MWC-n
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- Keresik a legjobb etikus hackereket
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.