Április 17-én indul a Samsung Galaxy S6 és S6 edge nemzetközi kampánya
Februárban debütáltak a Samsung legújabb csúcsmobiljai, néhány nap múlva pedig indul a nemzetközi Next is now kampány, amelyben bemutatkoznak a Galaxy S6 és Galaxy S6 edge okostelefonok.
A napokban indul az új Samsung mobilok nemzetközi kampánya, mely április 17-én, a Mark Romanek által rendezett reklámfilmmel indul. A rendező nevéhez fűződik számos vírus videó, többek között a Nike „Voices", és a Call of Duty számítógépes játék „Ghost teaser" reklámfilmje. A Next is now koncepcióban a jövő megismerésének vágyát öntik képi formába, miközben a Galaxy S6 és S6 edge funkcióinak köszönhetően – így például a vezeték nélküli töltés, gyors töltés, kamera funkciók vagy éppen az ívelt dizájn – a jövő most valóban elérhető közelségbe kerül.
A mostani 60 másodperces – itthon 30 másodperces – reklámfilmet több kisebb film is követ majd, amelyekben mindennapi, mégis izgalmas helyezetekben tűnik fel a Galaxy S6 okostelefon. A reklámfilmben a népszerű brit énekes-zeneszerző Rita Ora is látható, ahogy a legújabb „New York Raining" című slágerét énekli a stúdióban.
A Samsung legújabb Galaxy S6 és S6 edge okostelefonjai Magyarországon április 17-től kaphatóak. Ezen a napon a vállalat két budapesti bevásárlóközpontban, a WestEndben és az Allee Bevásárlóközpontokban lévő Samsung Experience Store-okban külön eseményekkel is készül 10 és 18 óra között. Az üzletekbe betérő érdeklődők egy különleges játékban vehetnek részt, ahol értékes nyereményekkel gazdagodhatnak.
A Samsung Galaxy S6 és S6 edge készülékek már előrendelhetők minden operátornál, illetve a Samsung Experience Store-okban.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone-hoz érkeznek az új Samsung Galaxy modellek
- Rekordszámú előrendelés érkezett a Galaxy S6 és S6 edge modellekre
- Elindult a Samsung Galaxy S6 előregisztrációja a Vodafone-nál
- Új zászlóshajó mobilok a Samsung háza táján – Galaxy S6 és az S6 Edge
- Samsung Galaxy A3 és A5 a Vodafone-nál
- Az Apple utolérte a Samsungot
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.