Júniusban lesz a XII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
Már lehet kedvezményesen jegyet vásárolni
Már lehet early bird kedvezménnyel regisztrálni a tavaszi kétnapos SzEK.org konferenciára. A XII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia június 4. és 5. között lesz Gárdonyban.
Egészpályás letámadás: minden, ami e-kereskedelem avagy minden e-kereskedelem
Már lehet kedvezményesen jelentkezni az idei tavaszi SzEK.org rendezvényére, a XII. Elektronikus Kereskedelem Konferenciára.
A konferencián többek között az alábbi kérdések kerülnek terítékre:
- Gyártókból e-kereskedők, e-kereskedőkből gyártók? - esettanulmányok
- Google Shopping tündöklése vagy bukása?
- Mire figyeljünk a logisztikában? Raktározás, kiszállítás, kapcsolatfelvétel a vevővel
- Mobil e-ker forradalom az USA-ban
Gondolatébresztő előadások, esettanulmányok, kísérleti projektbemutatók és vitafórumok segítségével járják körbe a területünket üzleti, pénzügyi, logisztikai, fejlesztői és marketing szempontból. A plenáris ülés mellett két workshopot is rendeznek: az egyiken online marketing kérdésekről lesz szó, a másikon pedig szervezetfejlesztési tréning lesz. A konferencia második napján az immár hagyományos villásreggeli keretében ahhoz kaphatunk tanácsokat, hogy hogyan tartsunk nyilvános beszédet, előadást, illetve egy kerekasztal beszélgetésben néhány jól ismert vendégünkkel keresik majd az embert és az emberi tényezőt a sikerek mögött.
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple elárulta fejlesztői konferenciájának dátumát
- Csak biztonságos, ismert weboldalról rendeljünk
- Open IT: ez a konferencia Mozilla-fanoknak kötelező
- Elindult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- A régió legígéretesebb startupjai között a Locca!
- Kína: több mint kétezer milliárd dolláros internetes kereskedelmi forgalom
- Budapesten tartják az idei telekommunikációs világkonferenciát
- Ismét virtuális poszter konferencia a nanotechnológiáról
- Így kell adózni az interneten megkeresett jövedelem után
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.