Magyar cég Európa Top 100 technológiai vállalata között
A Red Herring médiacég amszterdami rendezvényén bejelentette az Europe Top 100 versenyének díjazottjait, mely Európa vezető startup vállalkozásait értékeli, kiemelve azok innovatív és technológiai jelentőségét a képviselt iparágakban. Idén magyar vállalkozás, a felhő-alapú contact center szolgáltató Comforce Zrt. is szerepel az európai listán.
A Red Herring Top 100 az ígéretes új vállalatok és vállalkozók meghatározó listája a világon. Red Herring szerkesztői az elsők között figyeltek fel az olyan, ma már világszerte ismert vállalatokra is, mint a Facebook, a Twitter, a Google, a Yahoo, a Skype, a Salesforce.com, a YouTube, vagy az eBay, melyek cégek azóta jelentősen megváltoztatták mindennapjainkat a munka és a magánélet terén.
A Red Herring szerkesztősége olyan mennyiségi és minőségi kritériumok alapján értékelte a jelölteket, mint például a pénzügyi teljesítmény, a technológiai innováció, a vezetés minősége, az általános üzleti stratégia és a piaci penetráció. Ez az értékelés egészült ki a vállalatok korábbi eredményeinek és a versenytársi helyzet, az iparágak hasonló vállalkozásainak vizsgálatával. Mindez lehetővé teszi az újdonság és egyediség felismerését a Red Herring számára, értékes eszközzé téve a Top 100 listát Európa legígéretesebb új üzleti modelljeinek felfedezéséhez és pártfogásához.
A díj 1996-os alapítása óta eddig mindössze egy magyar vállalat, 2013-ban a GPS-nyomkövetéssel foglalkozó iData Kft. került be a Red Herring Europe Top 100 díjazottai közé, míg a Vatera a döntőig jutott 2007-ben. „Büszkék vagyunk a díjra, mely leginkább kiváló csapatom érdeme. Egy ilyen elismerés azért is fontos, mert a díjjal járó ismertség és elismertség újabb kapukat nyit meg számunkra a globális piacokon.” - nyilatkozta Papp László Dávid a Comforce Zrt alapítója és vezérigazgatója a díjátadó után. A cég nemzetközi jelenléte miatt meghívást kapott az észak-amerikai vállalatok Top 100 versenyére is, melynek döntője San Diegoban lesz júniusban.
A vállalatról: A 2008-ban indult, magyar tulajdonú Comforce Zrt. az ügyfélszolgálati munkavégzést forradalmasította. Ennek lényege, hogy felhő alapú technológiák alkalmazásával képes contact center szolgáltatást biztosítani úgy, hogy mind a megbízók, mint pedig a munkatársak földrajzi elhelyezkedése lényegtelen egy projektek lebonyolítása szempontjából. Így valósulhatott meg például az tipikusan 21. századba illő együttműködés, amelyben egy amerikai tőzsdei vállalat ázsiai piacot kiszolgáló telefonos ügyfélszolgálati feladatait irányítja a cég Budapestről. A vállalat 2014-ben megduplázta előző évi árbevételét, jelenleg 20 országból rendelkezik megrendelőkkel. Befektetője a JEREMIE Program nyertes Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- A holland-magyar DBH Group Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik
- A holland-magyar DBH Group Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik
- Stagnál az Intel, de a profitja nő
- Stagnál az Intel, de a profitja nő
- A Nokia bevásárolná magát az Alcatelbe
- A Nokia bevásárolná magát az Alcatelbe
- Súrolja a kínai Tencent értéke a Facebookét
- Súrolja a kínai Tencent értéke a Facebookét
- Rekorderedményt ért el tavaly a Huawei
- Rekorderedményt ért el tavaly a Huawei