Miért tesz lehangolttá a Twitter?
Lous C.K. amerikai humorista, író, színész egy korábbi interjúban elmondta, miért nem ad a lányainak mobil telefont, most arról beszélt az Opie Radio riportereinek, hogy miért lett depressziós a Twittertől.
Louis C.K. különös bölcsességgel és humorral mutat rá modern világunk furcsaságaira. A korábbi interjúban elmondta, azért nem ad a gyermekeinek mobiltelefont, mert ez azt az illúziót keltené bennük, hogy mindig kapcsolatban lehetünk valakivel. Holott a dolgok mélyén valójában egyedül vagyunk. És meg kell tanulnunk önmagunkká válni, nem pedig azzá, amit csinálunk.
A héten arról beszélt, miért érezte rosszul magát a Twitteren. Nem a trollok zaklatásai miatt, hanem a saját megosztásai miatt. „ Minden alkalommal, amikor megosztok valamit, rájövök, hogy nem azt akartam mondani. Vagy nem úgy.”- mondta a beszélgetésben. Legszívesebben újabb tweetet küldene, ami megmagyarázza az előzőt, de tudja, hogy ezután még sokkal rosszabbul érezné magát. És a szörnyű az egészben, hogy „szenvedéseit” 4,5 millió ember követi.
A Twitter mindenkinek a legrosszabb oldalát mutatja. A megosztások gyorsasága miatt lehetetlen jó párbeszédet folytatni. Az emberek próbálnak azonnal reagálni, azonnal jelezni minden eseményt.
De vajon nem igaz ez minden webes kommunikációs csatornára? Nehéz nem válaszolni azonnal egy e-mailre vagy egy üzenetre. Észre sem vesszük, és már meg is születtek a szavak, amiket talán átgondolva, máskor, jobb időpillanatunkban nem írnánk le. De ott a Küldés gomb, egy egyszerű és automatikus klikkelés, és már küldjük is, nincs időnk meggondolni, összetépni, újra átolvasni, engedelmeskedünk a szoftver hívó szavának.
A Twitter Louis szerint azért veszélyes, mert egyfajta hírbázis. Folyamatosan ontja a híreket, információkat, és neked azonnal reagálnod kell, különben nem leszel része a hírfolyamnak. És ha nem vagy részese a híreknek, természetesen depressziósnak érzed magad. Éppúgy, mint amikor részese leszel.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Videóval készült a kilenc éves Twitter
- Videóval készült a kilenc éves Twitter
- Kínai piacra kacsint a Facebook és a Twitter
- Kínai piacra kacsint a Facebook és a Twitter
- Iszlamisták feltörték a Newsweek magazin Twitter oldalát
- Iszlamisták feltörték a Newsweek magazin Twitter oldalát
- Twitter: egyre kevesebb user, több bevétel
- Twitter: egyre kevesebb user, több bevétel
- Twitterrel azonosíthatók az egészségi kockázatok
- Twitterrel azonosíthatók az egészségi kockázatok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.