Az LG nyeresége az első negyedévben 277 millió dollár volt
Az LG bejelentette a vállalat első negyedéves eredményeit. A számok egyenletes teljesítményt mutatnak, de a mobilpiacon az LG 2010-es debütálása óta most érték el a legjobb eredményt.
Az LG közzétette első negyedéves pénzügyi eredményeit. Az okostelefonokból származó bevétel 3,27 milliárd dollár volt, ami 5%-os éves növekedést mutat. Az Észak-Amerikában történt eladások száma 66%-kal nőtt, míg hazájában 54%-os volt az emelkedés a tavalyi utolsó negyedév óta. Ez jelentős mértékben köszönhető a G Flex 2 megjelenésének.
A következő negyedévre az LG folyamatos növekedést jósol az okostelefon piacon. A tömegtermékek mellett szeretné megerősíteni a pozícióját a prémium kategóriában a G4-gyel.
Az LG szórakoztató elektronika üzletága 4,03 milliárd bevételről számolt be, ami az előző évhez képest 5%-os, az előző negyedévhez képest 18%-os visszaesést jelent. Ez a szezonális jellegű termékek és a valutaárfolyam ingadozásának is köszönhető. A háztartási készülékek és a légkondicionáló berendezések üzletága 208 millió dollár profitot termelt, ami 9% növekedés a tavalyi első negyedévhez képest.
A 2013-ban indult LG Jármű Elektronikai Vállalat is közölte az első negyedév eredményeit. A részleg 2,18 millió dollár veszteséggel zárt, de mindenképp szeretné növelni a járműelektronikai és infotainment területén az eladások számát.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung közzétette első negyedéves eredményeit
- A Samsung közzétette első negyedéves eredményeit
- LG G4 - sokat vár új csúcsmobiljától az LG
- LG G4 - sokat vár új csúcsmobiljától az LG
- Megduplázta profitját az Universal Robots
- Megduplázta profitját az Universal Robots
- Növekvő iPhone, csökkenő iPad eladások
- Növekvő iPhone, csökkenő iPad eladások
- Továbbra is lefelé ívelő pályán a Samsung
- Továbbra is lefelé ívelő pályán a Samsung
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy
Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.