Richard Bransonnak adogat a magyar startup
forrás: Prím Online, 2015. május 11. 09:31
Óriási lehetőség előtt áll a magyar DB4tennis, a világ legrészletesebb teniszadatbázisát kiépítő csapata, amely bekerült a Richard Branson nevével fémjelzett Pitch to Rich elnevezésű startup verseny 50 legjobb pályázata közé. Nem véletlen az OXO Labs által inkubált induló vállalkozás sikere, hisz a földgolyó legnépszerűbb egyéni sportjára épülő digitális projekt hatalmas üzleti potenciállal bír.
A DB4tennis a világ egyetlen olyan adatbázisa, amely a Grand Slam-ek 1877-es indulásától minden adatot elérhetővé tesz a sport szerelmesei számára, aminek köszönhetően az elmúlt 138 év során lebonyolított 478 Grand Slam tornájának 47734 meccsét illetve valamennyi azokon szereplő játékosát elemezhetik a sport lelkes hívei. A tenisz óriási rajongótáborral rendelkezik, a világ legnépszerűbb egyéni sportja, így nem csoda, hogy a magyar induló vállalkozás fejlesztése sokak figyelmét felkeltette. Valószínűleg ennek is köszönhetik első kiugró sikerüket, és kerültek be a Virgin birodalom alapítójának nevével fémjelzett startup verseny legjobb pályamunkái közé.
A Pitch to Rich versenyre három kategóriában lehetett nevezni; a DB4tennis csapatának a „Grow” szegmensben több, mint 500 vetélytárssal kellett megküzdenie az 50-es listára való bekerülésért. A közönségszavazáson alapuló első kör az utolsó órákban dőlt csak el, az OXO Labs által inkubált magyar cég végül az igen előkelőnek számító 27. helyen végzett. Következő lépésként a verseny zsűrije 10 projektre szűkíti a listát, a szerencsés vállalkozások névsorát május 19-én teszik nyilvánossá. Az ide kvalifikált startupok feladata ezután ismét a közönség meggyőzése lesz.
A tét hatalmas: a végső győztes számára többek között egy 250.000 font értékű marketing kampány mellett 12 hónapos Virgin Media Telecom szolgáltatást, egyéves ingyenes pénzügyi, üzleti szaktanácsadást és a Virgin vonatokon történő ingyenes utazást biztosít Richard Branson.
A Pitch to Rich versenyre három kategóriában lehetett nevezni; a DB4tennis csapatának a „Grow” szegmensben több, mint 500 vetélytárssal kellett megküzdenie az 50-es listára való bekerülésért. A közönségszavazáson alapuló első kör az utolsó órákban dőlt csak el, az OXO Labs által inkubált magyar cég végül az igen előkelőnek számító 27. helyen végzett. Következő lépésként a verseny zsűrije 10 projektre szűkíti a listát, a szerencsés vállalkozások névsorát május 19-én teszik nyilvánossá. Az ide kvalifikált startupok feladata ezután ismét a közönség meggyőzése lesz.
A tét hatalmas: a végső győztes számára többek között egy 250.000 font értékű marketing kampány mellett 12 hónapos Virgin Media Telecom szolgáltatást, egyéves ingyenes pénzügyi, üzleti szaktanácsadást és a Virgin vonatokon történő ingyenes utazást biztosít Richard Branson.
Kulcsszavak: start-up
Kapcsolódó cikkek
- Magyar győztes a Közép-Európai Női Startup Versenyen
- Hogyan szerezzen egy startup befektetőt?
- Nemzetközi cég vásárolta fel a magyar big data startupot
- Tech startup-díjat kapott a foodpanda
- Európa legrangosabb startup-díját nyerte el a Prezi
- Itt a Startup Tavasz vége – ezek 2014 legmenőbb induló vállalkozásai
- Díjeső az Arenim Technologiesnél
- Ígéretes ötletek a Telekom innovációs versenyén
- Művészet, lakberendezés és webes technológia találkozása
- Megvannak a TechShow, a CESA és a Fintech&Sales Demo Day döntősei