Már telefonon vesszük a kultúrát is
Egyre több színházjegyet adnak el okostelefonon, és a készüléktulajdonosok jelentős része mobilon keres programot estére - derült ki a Ma este Színház! és a Simple közös felméréséből. A több mint 2500 fő bevonásával készített kutatás szerint minden második megkérdezett vásárolt már jegyet így.
A Prim Online-hoz eljuttatott közleményben áll, minden második megkérdezett vásárolt már jegyet a mobileszközén, többségük rendszeresen választja ezt a megoldást, és igényli, hogy telefonon keresztül vehesse meg és használhassa fel a jegyeket, nyomtatás nélkül.
Az online vásárlással szimpatizálók körében felülreprezentáltak a teljes munkaidőben dolgozók (30 százalék), a középkorúak (34 százalék), illetve a felsőfokú végzettségűek (32 százalék) és a budapestiek (30 százalék).
A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87 százaléka vásárolt már online, jellemzően számítógépen keresztül az elmúlt fél évben, a kitöltők 37 százaléka pedig mobilon is.
A last minute színházjegyek különösen kedveltek az 50 év felettiek körében, többségük többször is élt már ezzel a lehetőséggel. Ők és a csoporton belül a nyugdíjasok azok, akik a legtöbbet járnak hasonló kulturális programokra.
Prim / MTI
Kapcsolódó cikkek
- Szélessávú internetet építenek ki több somogyi kistelepülésen
- Szélessávú internetet építenek ki több somogyi kistelepülésen
- Hungaricana - 48 múzeum, 20 levéltár és 20 könyvtár anyaga egy helyen
- Hungaricana - 48 múzeum, 20 levéltár és 20 könyvtár anyaga egy helyen
- Idősebbeknek szánt svéd mobiltelefon a magyar piacon
- Idősebbeknek szánt svéd mobiltelefon a magyar piacon
- Mobilalkalmazással fejlesztik a fiatalok politikai ismereteit Őrvidéken
- Mobilalkalmazással fejlesztik a fiatalok politikai ismereteit Őrvidéken
- Safer Internet Program: több mint 7 ezer megkeresés érkezett a segélyvonalra
- Safer Internet Program: több mint 7 ezer megkeresés érkezett a segélyvonalra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.