Univerzális fizetési platformon dolgozik a PayPal
A PayPal elnöke, Dan Schulman közölte, olyan fizetési platformot szeretne létrehozni, melyet minden kereskedő és vásárló használ, az eszköztől függetlenül. Az 57 éves ügyvezető, aki korábban négy évet dolgozott az American Expressnél, elmondta, a következő három, öt, tíz évben alapvető változások lesznek, melyek jelentős része a mobil és POS fizetéseket érinti.
Univerzális fizetési platformot szeretne létrehozni a PayPal. Schulman természetesen azt szeretné, ha a PayPal jelentős szerepet kapnak ezekben a folyamatokban. A vállalat stratégiájának egyik része, hogy a OneTouch webes szolgáltatás mobileszközökről is elérhető legyen, illetve integrálja a Bigcommerce vállalatot, mely egy Austin központú e-kereskedelmi szoftvereket gyártó startup cég.
Az áprilisban bevezetett OneTouch webes szolgáltatás lehetővé teszi a 165 millió PayPal felhasználónak, hogy könnyedén bonyolítsanak le tranzakciót bármelyik weboldalról, anélkül, hogy végig kellene menniük a fizetési adatok megadásának hosszadalmas procedúráján.
A OneTouch összekapcsolása a mobileszközökkel azt jelenti, hogy a PayPal felhasználóknak nem kell feltétlenül letölteniük a PayPal alkalmazást, hanem elegendő, ha legalább egyszer bejelentkeztek valamely mobileszközön keresztül. Az, hogy mobileszközökről is elérhető a OneTouch, egyszerűbbé teszi a vásárlást.
A Bigcommerce vállalattal való együttműködés egy újabb híd lehet az online és offline kereskedelem között, a szoftverek segítik a kis vállalkozásokat bekapcsolódni az online kereskedelembe. A Bigcommerce jelenleg 90000 bolttal rendelkezik több, mint 100 országban világszerte, és évente 5 milliárd dollárnyi forgalmat produkál.
Bill Ready elnökhelyettes hivatkozott a Paydiant „white-label” alapú fizetési szolgáltatásra is, melyet a PayPal idén vásárolt, 280 millió dollárért. Ready nem tért ki a Paydiant működésére, de elmondta, hogy az új technológia segítségével lehetőség lesz okostelefonokon keresztül is kuponos vagy más kedvezményes vásárlásokra.
A 17 éves fizetési rendszer szolgáltató vállalat növekedése – ami korábban az eBay leggyorsabban fejlődő üzletága volt – lelassult, részben a mobileszközökön megjelenő konkurenciák (Apple, Square, Stripe) miatt.
A 451Research kutatása szerint a felhasználók 45%-a használja inkább vásárláskor az Apple Pay rendszerét szemben a PayPal rendszert preferálók 28%-ával.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Pay váltja a Walletet
- Vodafone Wallet: 45 ezer terminálnál lehet fizetni mobillal
- A Facebook megnyitotta Internet.org platformját a fejlesztők előtt
- Frissült az Android Wear platform
- 3 milliárdot hozott a mobilfizetési rendszer
- Elengedi a tranzakciós díjat az airBaltic, ha PayPallal fizetünk
- Problémák az Apple Paynél
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
- A Google bemutatta az Android Payt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.