Univerzális fizetési platformon dolgozik a PayPal
A PayPal elnöke, Dan Schulman közölte, olyan fizetési platformot szeretne létrehozni, melyet minden kereskedő és vásárló használ, az eszköztől függetlenül. Az 57 éves ügyvezető, aki korábban négy évet dolgozott az American Expressnél, elmondta, a következő három, öt, tíz évben alapvető változások lesznek, melyek jelentős része a mobil és POS fizetéseket érinti.
Univerzális fizetési platformot szeretne létrehozni a PayPal. Schulman természetesen azt szeretné, ha a PayPal jelentős szerepet kapnak ezekben a folyamatokban. A vállalat stratégiájának egyik része, hogy a OneTouch webes szolgáltatás mobileszközökről is elérhető legyen, illetve integrálja a Bigcommerce vállalatot, mely egy Austin központú e-kereskedelmi szoftvereket gyártó startup cég.
Az áprilisban bevezetett OneTouch webes szolgáltatás lehetővé teszi a 165 millió PayPal felhasználónak, hogy könnyedén bonyolítsanak le tranzakciót bármelyik weboldalról, anélkül, hogy végig kellene menniük a fizetési adatok megadásának hosszadalmas procedúráján.
A OneTouch összekapcsolása a mobileszközökkel azt jelenti, hogy a PayPal felhasználóknak nem kell feltétlenül letölteniük a PayPal alkalmazást, hanem elegendő, ha legalább egyszer bejelentkeztek valamely mobileszközön keresztül. Az, hogy mobileszközökről is elérhető a OneTouch, egyszerűbbé teszi a vásárlást.
A Bigcommerce vállalattal való együttműködés egy újabb híd lehet az online és offline kereskedelem között, a szoftverek segítik a kis vállalkozásokat bekapcsolódni az online kereskedelembe. A Bigcommerce jelenleg 90000 bolttal rendelkezik több, mint 100 országban világszerte, és évente 5 milliárd dollárnyi forgalmat produkál.
Bill Ready elnökhelyettes hivatkozott a Paydiant „white-label” alapú fizetési szolgáltatásra is, melyet a PayPal idén vásárolt, 280 millió dollárért. Ready nem tért ki a Paydiant működésére, de elmondta, hogy az új technológia segítségével lehetőség lesz okostelefonokon keresztül is kuponos vagy más kedvezményes vásárlásokra.
A 17 éves fizetési rendszer szolgáltató vállalat növekedése – ami korábban az eBay leggyorsabban fejlődő üzletága volt – lelassult, részben a mobileszközökön megjelenő konkurenciák (Apple, Square, Stripe) miatt.
A 451Research kutatása szerint a felhasználók 45%-a használja inkább vásárláskor az Apple Pay rendszerét szemben a PayPal rendszert preferálók 28%-ával.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Pay váltja a Walletet
- Vodafone Wallet: 45 ezer terminálnál lehet fizetni mobillal
- A Facebook megnyitotta Internet.org platformját a fejlesztők előtt
- Frissült az Android Wear platform
- 3 milliárdot hozott a mobilfizetési rendszer
- Elengedi a tranzakciós díjat az airBaltic, ha PayPallal fizetünk
- Problémák az Apple Paynél
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
- A Google bemutatta az Android Payt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.