A Twitter megszüntette a 140 karakteres limitet a direkt üzeneteknél
A Twitter felhasználók a jövőben hosszabb üzeneteket írhatnak a mikroblogon. Eddig 140 karakterben maximálódott a limit, ez azonban hamarosan megszűnik.
A Twitter hivatalosan is bejelentette, hogy megszünteti a 140 karakteres limitet az egyes direkt üzeneteknél. A vállalat csütörtökön jelentette be döntését a a fejlesztői fórumán. A Twitter szóvivője pedig a Mashable-nek is megerősítette a hírt.
Mint írják, a változások júliustól lépnek életbe, azonban egyelőre pontos dátumot nem közöltek ezzel kapcsolatban. Egyelőre még tesztelik a funkciót, így csak ennek lezárta után derül ki, mikor is élesedik.
Sachin Agarwal, a Twitter termékmenedszere elmondta, hogy a publikus oldalon mindez semmilyen változásssal nem jár majd, a tweetek továbbra is 140 karakteresek maradnak.
A direkt üzenetek a Twitteren tavaly óta érhetők el, a csoportos üzneetküldést pedig januárban vezették be. Ráadásul a vállalat arra is lehetőséget biztosít, hogy bárkitől kaphassanak a userek üzenetet, olyanoktól is, akiket nem követnek a mikroblogon. Ezt a biztonság és védelem menüpontban állíthatják be.
— TwitterDev (@TwitterDev) 2015. június 11.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Egy egyszerű üzenettől összeomlik a Skype
- Egy üzenettel padlóra küldhetjük az iOS-t
- A Twitter megvenné a Flipboardot
- Már androidos mobilokra is letölthető a Periscope alkalmazás
- Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
- Az amerikai elnök is csatlakozott a Twitterhez
- Tim Cook is csatlakozott a Weibo közösséghez
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- Miért tesz lehangolttá a Twitter?
- Webes felületen is elérhetővé vált a Facebook Messenger
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.