Robotizált folyamatmenedzsment a Xeroxtól

forrás: Prím Online, 2015. június 13. 16:02

Új mérföldkőhöz ért az automatizálás az üzleti folyamatok kiszervezésében. A Xerox legújabb, robotizált folyamatmenedzsment megoldásai - a Xerox ClearSight Automated Intelligence és a Xerox ClearSight Case Management - arra tesznek kísérletet, hogy a nagy leterheltséggel járó, sok időt igénylő, manuális adminisztrációs teendők alól felszabadítsák a dolgozókat, akik ennek köszönhetően a magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak.

A Xerox ClearSight Automated Intelligence elnevezésű szoftver az adatfeldolgozásban nyújt gyors és hatékony segítséget. Arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá képes arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak.

A Xerox ClearSight Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Működése egyszerű. A telefonon, online úton beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek. Ennek a megoldásnak a birtokában felesleges az ügyfélszolgálatosokat tréningezni a mappák használatából, az üzleti folyamatok adminisztrációjából. Ezt a feladatot a szoftver tökéletes minőségben elvégzi helyettük.

 



Mindkét szoftver széles körben alkalmazható, a legváltozatosabb iparágakban. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az egészségügyi adminisztrációban, vagy a pénzügyi kimutatások elkészítésekor.

A vállalat sikerrel tesztelte legújabb fejlesztéseit élesben is. A Xerox ClearSight Automated Intelligence használatával többek közt az amerikai Horizon Healthcare Services egészségbiztosító követeléskezelő elektronikus rendszerét alakították át. Ennek beiktatásával minimálisra csökkentek a rendszer hibái és az adatok pontossága közel száz százalékos lett. Szintén a Xerox megoldását alkalmazták az új-mexikói szövetségi egészségügyi rendszer modernizálásához. A Xerox ClearSight Case Management szoftvernek köszönhetően a töredékére esett vissza az az idő, amit ma már a dolgozóknak adminisztrációval kell tölteniük.

Kulcsszavak: folyamatmenedzsment Xerox

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59