A PayPal a digitális termékekre és szolgáltatásokra is kiterjeszti a vásárlóvédelmet
2015. július 1-jétől a PayPal Vásárlóvédelmi Programja a fizikai termékek mellett az inmateriális árucikkekre és szolgáltatásokra is kiterjed, mint például a digitális zene, digitális könyv, digitális játékok, utazásra jogosító jegyek, vagy letölthető szoftverek.
A PayPal folyamatosan fejleszti a fogyaszók érdekeinek védelmét szolgáló vásárlóvédelmi programját. A vállalat tavaly a fizikai árucikkek körén belül a megrendelésre készült egyedi termékekre is kiterjesztette a védelmet, továbbá 45 napról 180 napra emelte fel a vásárlói követelések benyújthatóságának időszakát. A most bevezetett új elem alapjául egy az Egyesült Királyságban 2014-ben indított kísérleti program eredményei szolgáltak, amely során a brit felhasználók pozitívan fogadták a vásárlói védelem szolgáltatásokra és digitális termékekre történő kiterjesztésének lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Univerzális fizetési platformon dolgozik a PayPal
- Elengedi a tranzakciós díjat az airBaltic, ha PayPallal fizetünk
- Ingyenes áruvisszaküldési szolgáltatást indít a PayPal Magyarországon
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
- Rövidesen akár ujjlenyomatunkkal is fizethetünk a PayPallal
- Már PayPallal is lehet fizetni a Google Play Áruházban
- Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
- PayPal: egyre népszerűbb az online vásárlás
- E-mail címre utalhatunk pénzt az IND és a PayPal új megoldásával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.