Viselkedéselemző megoldást hoz forgalomba a BalaBit
A felhasználói viselkedések valós idejű elemzésével hárítja el a kívülről és belülről érkező informatikai támadásokat a sikeres magyar fejlesztővállalat következő nagy dobásának ígérkező Blindspotter.
Az informatikai biztonsági termékek fejlesztésére specializálódott BalaBit július közepén hozza forgalomba a Blindspotter névre keresztelt új generációs monitoring eszközét, ami a felhasználói viselkedések valós idejű elemzése révén teszi lehetővé az informatikai támadások gyors felismerését és megelőzését. A termék fejlesztéséről először tavaly szeptemberben egy monacói biztonságtechnikai konferencián számolt be a vállalat. Az azóta eltelt kilenc hónap alatt készült el a termék első forgalomba hozható verziója, mely július második felétől már az ügyfelek számára is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Három tehetséges startup kerülhet közelebb a világhírnévhez
- Közel 2 milliárd forintos tőkeemelés a BalaBitnél
- Közösségi képzés szoftverfejlesztőknek
- Megmérettetik magukat a legjobb magyar hackerek
- Háromszáz millió forint összköltségű K+F projektet indított a BalaBit
- A BalaBit kapta a Nemzetgazdasági Minisztérium Ipari Innovációs Díját
- Új generációs tevékenység-felügyeleti eszköz a BalaBit-tól
- Open Academy: Ingyenes képzés informatikusoknak novemberben
- Új vezetővel és ambiciózus tervekkel készül a BalaBit a következő évekre
- Új verziójú tevékenység-monitorozó eszköz a BalaBit-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).