A Telekom bevezeti üzleteiben az e-aláírást
A Telekom az e-aláírás bevezetésével megújítja a személyes ügyfélkiszolgálást üzleteiben. A Telekom üzletek egy részében már működnek a tabletes e-aláírási terminálok. A vállalat az eszközök ütemezett kihelyezésével ez év végéig fokozatosan kapcsolja be teljes bolthálózatát az elektronikus ügyfélkiszolgálásba.
A papírmentes ügyintézési folyamatban a dokumentumok elektronikus formában keletkeznek és egy speciális szoftverrel ellátott tablet kijelzőjén jelennek meg, ahol az előfizető áttekintheti, majd alá is írhatja őket a biometrikus azonosítókat is rögzítő érintőtollal (stylus pen). A Telekomnál bevezetett, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő, fokozott biztonságú e-aláírást független tanúsító szervezet auditálta. Az aláírt elektronikus dokumentumok az ügyfelek részére bármikor elérhetők a Telekom online önkiszolgáló felületén, illetve kifejezett kérésükre az üzletben kinyomtatják őket.
A Telekom célja a teljes körű elektronikus ügyfélkiszolgálás megvalósítása, ahol a jövőben elektronikusan rögzített aláírású, hiteles dokumentumok helyettesítenek majd minden papír alapú megállapodást. Ez év végére a tervek szerint minden Telekom üzletben működik majd a tabletes e-aláírás a lakossági és a kis- és középvállalati ügyfélkör kiszolgálására.
Kapcsolódó cikkek
- Hatósági szerződést kötött az NMHH és a Magyar Telekom
- Nyilatkoznia kell az ügyfélnek, ha nem fogadja el a díjváltozással járó szerződésmódosítást
- NMHH: egy ideig nem emelhet árat a Telekom és a Telenor
- Fesztiválarc kerestetik!
- A Magyar Telekom 5,1 milliárd forint osztalékot kap montenegrói leányvállalatától
- Új székházba költözik a Magyar Telekom
- A Telekom a hálózati fejlesztésekre koncentrál az idén
- A Magyar Telekom megszünteti lakossági földgáz-szolgáltatását
- Felére esett a Telekom profitja az első negyedévben
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál